*.*

niedziela, 15 grudnia 2013

Heej wszystkim!

Jak tam wam mija końcówka weekendu? Mi bardzo dobrze, w sumie to cały weekend był dobry! Ale piątkowego wieczoru i tak nic nie przebije w najbliższym czasie! <3 Cudowne czuwanie, na które czekałam już od połowy września. Chyba najlepsze na jakim byłam, a przynajmniej jedyne, które aż tak mnie poruszyło i to tak dogłębnie. Przed i po czuwaniu śmiechu w busie tyle, że głowa mała, więc było bardzo dobrze! :) Wczoraj były dziewczyny ogarnęłyśmy trochę chemię, a z Julą to nawet informacje na gazetkę z historii. Później trooochę się pośmiałyśmy z niektórych ludzi bądź wpisów, piosenek w internecie, więc też było bardzo dobrze :D A dzisiaj? Dzisiaj w końcu mogłam się wyspać i odespać piątek i cały tydzień, który był strasznie męczący. Ale dałam radę, teraz tylko przetrwać ten tydzień a będzie już cudownie! Mam nadzieję, że uda się, żeby było wolne później aż do 7-ego, ale to zależy od podstawówki z tego co Julka wczoraj mówiła.. *ech :c* Ale może nie będzie źle!


Jutro czeka mnie ciężki dzień, bo praca klasowa z historii, kartkówka z wosu i karna kartkówka z biologii, i takie kartkówki z bio mamy mieć co lekcje :/ ), więc wypadało by iść teraz wszystko sobie powtórzyć, ale jakoś mi się nie chce :) Mam wiele innych rzeczy do roboty :) Niee, jednak nie.. ale jestem dzisiaj zbyt leniwa na naukę z 3 przedmiotów ;) 
A wy jak tam spędzacie niedzielny wieczór? Też wam się nic nie chce jak mi? :)

Idę pisać z dziewczynami, życzę
MIŁEGO WIECZORU ♥



8 komentarzy:

  1. Ja spędziłam końcówkę weekendu ucząc się na jutro. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie się ogólnie to w każdą niedzielę nic nie chce;)

    ps. zapraszam na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie wolne dopiero się zaczyna, ale zasłużyłam sobie 5tygodniowym bieganiem na uniwerek ;) Powodzenia w sprawdzianach :D! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ahh gdzie te czasy gdy ja chodzilam na czuwania :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze, że dobrze spędziłaś czas ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny wygląd bloga i fajna notka :3
    http://pokreconarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. hej moze obserwacja za obserwacje? lina-lina8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia