Wywiadówka

środa, 13 listopada 2013

Hej Miśki ; *
Co u was? U mnie wszystko jakoś powoli, ale do przodu. W szkole ostatnio nie jest tak jakbym sobie wymarzyła, no ale mam nadzieję,  że uda mi się to wszystko ogarnąć jak najszybszej i że będzie lepiej.. Muszę wziąć się do roboty z ocenami, bo z niektorych przedmiotów nie jestem zadowolona, ba.. z polskiego jestem aż w szoku, że jest aż tak tragicznie jak na mnie i jak dla mnie ;/ w koncu na koniec 3kl miałam 5 a teraz? Jade prakrycznie na samych dopuszczających.. nigdy nie lubilam tego przedmiotu, ale az tak źle to nigdy nie było.. nigdy z żadnego przedmiotu.. 
Dzisiaj mieliśmy wywiadowke, a raczej rodzice :) i oprócz tego polskiego bie jest az tak źle,  muszę ogarnąć tez trochę chemię bo ostatni sprawdzian mi nie poszedł.. ale z tym dam rade :)
Zosrawiam wam zdj. moich ocen a ja ide ogarnąć trochę zadania z matmy przed pracą klasową.  Nie są to wszystkie oceny, ale w sumie to lepiej bo sytuacja z moim polski jest jeszcze gorsza, kolejne 2+ do kolekcji </3

 

MIŁEGO WIECZORU  ! ♥

13 komentarzy:

  1. Ale masz mega ocenyy <3 ja mam koszmar :( Plus mam edziennik więc mama widzi :(
    Obserwujemy?
    agadiar.blogspot.com
    + moglabys mi poklikac w numerki w poście CHOIES? bardzo ważne dla mnie :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wymiatasz z niemieckim. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko polski kuleje, a tak to oceny masz super :) szczegolnie niemiecki, ktorego nigdy nie darzylam miloscią :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Polski mi w w tym roku też nie za dobrze idzie, chociaż jestem dobrą uczennicą... Ale reszta całkiem OK, u mnie.;3

    U Ciebie też bardzo ładnie z ocenami. :)
    http://agatheismyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja już miałam wywiadówkę i też jest nawet ok :3

    zapraszam na nowy post !
    iitiismyliife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nie jest aż tak tragicznie ;D nie masz złych ocen, gdybyś zobaczyła moje... xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ajj tez miałam wywiadówkę xd dobre masz oceny!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia