wszystko i nic.. / skoki ♥

sobota, 23 listopada 2013

Hej Kochani! :* 
Przepraszam za tak dłuugą nieobecność na blogu, ale miałam bardzo pracowity tydzień w szkole + napięty grafik na wieczory dwóch ostatnich dni. Naszła mnie myśl, że muszę zmienić kilka rzeczy.. Niektóre już zrobiłam, chociaż nie wiem czy wyszło mi to na dobre.. a resztę po woli zacznę wplatać w życie, bo inaczej może być ciężko.. Inaczej czuję, że długo tak nie pociągnę.. Ale nic więcej na razie nie piszę, nie chcę żeby niektóre informacje wyszły 'za daleko.. ' Muszę też wziąć i zacząć poprawiać oceny.. Polski i doszła do tego moja, naprawdę kochana chemia, z której chcę zdawać maturę w przyszłości.. ale nie o tym teraz, kiedy indziej może..  


Jak wam minął tydzień? Mój był ciężki jak pisałam wyżej, każdy dzień z osobna miał swoje dobre i złe strony, na szczęście czwartek i piątek miały zakończenia jak najbardziej na tak. Piątek to już w szczególności <3 (mimo chorby, która po powrocie do domu dała o sobie znać :<) Wszystko dzięki spotkaniom, które zawsze poprawiają mi humor :) Czwartek - Caritas, a w piątek - spotkanie z Siostrą Aleksandrą, na którym sporo się naśmiałam, głownie podczas pisania naszego listu z Martą i Natalą, ale także miałam później dość dłuższą chwilę refleksji nad kilkoma sprawami...
Nasz baardzoo krótki list ze spotkania z siostrą, z wyrazów tylko na literę 'O'

A jak wam mija weekend Kochane? :* Ja sobie caalutką sobotę spędzam w łóżku kurując się, bo dopadło mnie jakieś choróbsko.. Ale jest już trochę lepiej, jakieś ohydne lekarstwa zaczynają działać,bo wcześniej nie miałam siły wstać nawet po laptopa, żeby nadrobić chociaż trochę swoją nieobecność tutaj. Leżałam tylko, ale nie nudziłam się, ponieważ w czwartek dorwałam świetną książkę w szkolnej bibliotece! "Weronika postanawia umrzeć", którą napisał Paulo Coelho. W sumie to pan Grzesiek mi ją polecił, za co mu dziękuję, bo książka jest naprawdę genialna! Mimo tego, że nie doczytałam jeszcze końcówki, to bardzo bardzo wciąga. I baaardzo serdecznie ją polecam! Dokładniejszą recenzję zrobię jak doczytam do końca oraz przeczytam drugą książkę tego samego autora, którą też wypożyczyłam. Druga książka to "Zahir" Czytał ktoś już którąś z tych książek? Jakie są wasze wrażenia po ich przeczytaniu ? ;)

Wybaczcie za jakość zdjęć, ale robione moim 'kalkulatorem' w dodatku przy zapalonym świetle, więc jakoś jest fatalna :/
* * * 
Teraz coś zupełnie z innej beczki.. Tak jak tytuuł postu mówi "wszystko i nic" więc ten post taki będzie. Będzie i zawiera wszystko, ale tak naprawdę to nic.. Jest on bez ładu i składu, nie ma praktycznie żadnego sensu, ale mam w głowie zbyt wiele pomysłów, słów, żeby wszytsko napisać w jednym poście.. - tak! efekt, tego, że dawno nic nie pisałam tutaj <- zdecydowanie, nie lubię czegoś takiego :// Ach to moje odbieganie od tematu, wr.. do rzeczy!
Dzisiaj jak pewnie większość was wie, że dzisiaj rozpoczął się nowy sezon skoków narciarskich. Sportu zimowego, który ja oglądam każdej zimy od małego. Zdecydowanie zostało mi to z dzieciństwa, gdzie zawsze w weekendy siadało się z bratem i rodzicami przed telewizorem i kibicowało się Polskim skoczkom, w przeszłości najbardziej Adamowi Małyszowi, a teraz to wszystkim zawodnikom z Polski, bo mamy naprawdę wieeelu świetnych zawodników teraz a nie tak jak kiedyś, tylko jednego jedynego 'lidera' naszego kraju. Dzisiejsze zawody drużynowe przerwano w trakcie początku drugiej serii, ze względu na złe warunki.. A szkoda, bo skończyliśmy te zawody na 4 miejscu, a mieliśmy wielkie szanse, żeby być wyżej! Piotrek Żyła w swoim drugim skoku odpalił petardę i pooooleciał daleko! <3 Szkoda, że później przerwali te zawody, wieeelka szkoda :/ Ale za to jutro mamy 7 zawodników w zawodach indywidualnych, więc trzymajmy za nich kciuki, żeby pozajmowali jak najlepsze miejsca! :) 



a teraz idę po udzielać się troszkę na waszych blogach, bo dawno żadnych nie odwiedzałam :/

MIŁEGO WIECZORU <33

29 komentarzy:

  1. Żyła jest zdecydowanie w formie :D też oglądałam skoki ;)
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale inni Polacy także <3
      (nie) dziękuję :*

      Usuń
  2. ja nienawidze ogladac skokow :D
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. haha ja nie zdalam rozszerzonej chemii, ale poszlam dla nią bez kompletniej znajomosci matrialu wiec ;d
    uwielbiam Paulo Coelho, ale najbardziej Na brzegu rzeki Piedry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, jak się nie zna materiału to nic nie poradzisz :)

      Usuń
  4. o matko ja nie wiem co z moją chemią xd wszystkiego dobrego :)
    noemisoul.blogspot.com
    nn

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę, ze nie dmucham w telewizor sama :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie oglądałam skoków ;/. Ale muszę to nadrobić :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzisiaj masz szansę :) jeżeli warunki nie przeszkodzą w zawodach ;/

      Usuń
  7. oglądamy koniecznie!

    Co powiesz na wspólną obserwację?;)
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oglądamy, oglądamy :) już nawet teraz studio ;3

      Usuń
  8. Zdrówka.Czytałam obie książki-fajne są:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zdrowiej!
    pozdrawiam i zapraszam do siebie, A

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrówka życzę ! :D
    Obserwuję i liczę na rewanż ! :)
    http://colorful--mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za książkami Paulo Coelho. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ciekawy post! :D
    obserwacja za obserwację? jeśli tak napisz o tym u mnie w komentarzu :))

    http://tyska-tysska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny i ciekawy blog :)
    Może wspólna obserwacja ? ( napisz u mnie )
    Bardzo proszę o poklikanie u mnie w linki.
    Będę niezmiernie wdzięczna :)
    Pozdrawiam.
    Karolajnaa.
    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam :) Zachęcam Cię do wzięcia udziału u mnie w konkursie ! :)
    http://divoces.blogspot.com/2013/11/studio-bellisima-i-konkurs.html
    Łatwo wygrać a nagrody są fajne! :) Warto spróbować :) Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny i ciekawy blog :)
    Może wspólna obserwacja ? ( napisz u mnie )
    ja zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia