W końcu!

piątek, 15 listopada 2013


Heej wszystkim ! 
Mamy w końcu piątek, który mnie bardzo cieszy, bo będę mogła odpocząć sobie chociaż troszkę i zregenerować siły przed bardzo ciężkim tygodniem, bo codziennie jakieś kartkówki. No ale tak już jest jeżeli już poniedziałek jest strasznie zawalony kartkówkami - wos, matematyka, historia + słówka z niemieckiego.. Cudowne rozpoczęcie tygodnia, nie ma co.. </3 Muszę jeszcze zrobić pracę na informatykę czas do poniedziałku.. Tak, to będzie pracowity weekend, ale mam nadzieję, że najgorzej nie będzie.. Mój cel to jutro ogarnąć jak najwięcej rzeczy dotyczących spraw szkolnych i wyspać się! Tak, wyspać się będę musiała, bo dzisiaj chodzę strasznie nieprzytomna mimo tego, że miałam na 2 lekcję i mogłam pospać sobie troszkę dłużej, jednak zamiast wstać sobie wcześniej żeby się spokojnie ogarnąć to wstałam o 7:45 a chwilę po 8 wyszłam z domu żeby zdążyć na 8:20.. Lubię piątki, gdy mam tylko 5 lekcji i wracam sobie do domu po 13 :) Wtedy mam o wiele więcej czasu na zrobienie kilku rzeczy wcześniej, by później mieć to z głowy, ale dzisiaj tak nie było. Po przyjściu ze szkoły i zjedzeniu obiadu nie miałam zupełnie na nic siły i musiałam położyć się spać. Zazwyczaj nie śpię w dzień, a już na pewno nie prawie 3 godziny tak jak dzisiaj :) Ale dobrze mi to zrobiło, przynajmniej jestem bardziej przytomna niż wcześniej :) 
Dzisiaj pierwszy raz od dawna piątkowy wieczór spędzam w domu.. Jakaś odmiana od ciągłych spotkań, które są bardzo sympatyczne ;3 Obejrzę sobie jakiś film, może nawet więcej niż jeden, wypiję gorącą herbatke ii.. taki będzie mój piątkowy wieczór <3 Jakie filmy polecacie ? ; ) 


wstawiam bardzo stare zdj z 2011r. żeby ten post nie był taki pusty :) 

MIŁEEEEEGO WIECZORU <33

12 komentarzy:

  1. ale masz sympatyczną buziee!
    ja dzisiaj tez chodze nieprzytomna, zaraz ide do kapieli i w kime!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oddawaj włoski <3 Ja też jestem strasznie niewyspana i chodzę ciągle nieprzytomna ;/ muszę w końcu odespać ten tydzień ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. obejrzyj sobie Dary Anioła miasto kości, ja się zakochałam w tym filmie, urocze zdjęcie ♥

    http://milky-wey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też chcę się w końcu wyspać. ;)
    Polecam Ci horror MAMA. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja ostatnio widziałam Oblivion:)fajny:)
    zapraszam do mnie w wolnej chwili:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. hm wciaz ja kocham, pamietnik, ostatnia piosenka, np

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ty masz super włosy ! *-*

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog - będę wpadać ^^
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super zdjęcie <3
    http://aga-worldfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ślcizne zdjęcie! :D

    magneticloveme.blogspot.com | zapraaszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. super post ! świetnie wyglądasz na tym zdjęciu :)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia