Paryż ♥

niedziela, 10 listopada 2013


Hej Kochani :* 
No to przyszedł czas na podanie miasta, które odwiedzę razem z klasą na wycieczce integracyjnej. Jak po tytule posta można się domyśleć, że miasto to PARYŻ <3 Tak, informacja ta jest w 100% pewna, odwiedzimy na wiosnę stolicę Francji - Paryż. Ach, jak cudownie <3 Ktoś by się spodziewał, że właśnie to przepiękne miasto odwiedzę ? Wydaje mi się, że nie. W sumie to sama nie wierzyłam, że tak szybko spełni się moje marzenie wyjazdu, w sumie to lotu do Paryża! :)  Zawsze chciałam zobaczyć miasto zakochanych, światowej sławy miasto mody, w szczególności Wieżę Eiffla, ale inne zabytki także ;)  

a teraz wstawiam wszystkie możliwe znalezione przeze mnie inspiracje dotyczące Paryża <3 
 












W związku z tym wyjazdem mam w planach pouczyć się troszkę francuskiego, a przynajmniej takich najbardziej przydatnych słówek typu: dzień dobry, dziękuję, do widzenia itp :) zobaczymy na ile mi to wyjdzie, ale do wiosny mam trochę czasu jeszcze :)
UDANEJ NIEDZIELI <3

34 komentarze:

  1. ooo ja tez chce do Paryża ! :D

    http://szarokolorowa1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki koszt takiej wycieczki :P?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dopłacamy jakoś 200-300 zł, bo resztę dopłaca szkoła bądź gimna, tego nie wiem :)

      Usuń
  3. o jeejku *,* bardzo zazdroszczę! też chciałabym odwiedzić Paryż, to takie piękne miasto <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj taak, cudowne jest *.* mamy szczęście <3

      Usuń
  4. Zazdroszczę !!!! :)
    http://ideas-style-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zabierz mnie ze sobą! Masz świetnego bloga i bardzo by mi było gdy byś weszła na mojego. :)
    Obserwuję i liczę na rewanż! <3
    goals-and-passions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy się zmieścisz, heheh ; ))

      Usuń
  6. Byłam w Paryżu - cudowne miasto <3

    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. chcialabym kiedys pojechać do Paryża, mam nadzieję że mi się to uda <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. marzenia się spełniają, więc życzę Ci tego wyjazdu ;*

      Usuń
  8. Jak ja Ci w tej chwili zazdroszczę! *-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ci zazdrioszczę!
    By łam w Paryżu jak miałam 6 lat :D
    http://aga-worldfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy post i zdjęcia! na pewno będę tu zaglądać częściej :)
    zapraszam do siebie i również liczę na komentarz! http://yelloow-x.blogspot.com/
    obserwujemy?
    zapraszam też tu ---> http://yellow-darkness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog .Zapraszam do mnie: http://yourlifeinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Paryż cudowne miasto :) Z chęcią bym tam wróciła :D


    Obserwuje i zapraszam również do mnie ;) www.linkacosmetics.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostałaś nominowana do Versatile Blogger Award u mnie na blogu :))

    OdpowiedzUsuń
  14. O matko pozazdrościć takiego wyjazdu :) Ja miałam z klasą Wenecji ale nie wypaliło :/ Pozdrawiam
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wenecja, też fajne miasto, fajna wycieczka byłaby jak wypaliłoby wam ;D

      Usuń
  15. świetny blog! :) jesteś naprawdę ciekawą osobą! :D
    obserwujemy? zaobserwuj mój blog, a ja w 100% się zrewanżuję! :*
    bejbeli.blogspot.com

    PS. jeżeli chcesz możesz nabić trochę wyświetleń, bo jak będzie 10 tys. wyświetleń to robimy filmik. od nas dla was! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo ;) na pewno zajrzę do Ciebie :))

      Usuń
  16. Hej, w sumie to niezła myśl z tymi podstawowymi francuskimi słówkami. Dotrzymam Ci towarzystwa w uczeniu się :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jaak, troszkę przyda sie wzbogacić słownictwo ;3

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia