October mix of instagram :)

sobota, 2 listopada 2013

Hej Kochani :* 
Z racji tego, że skończył się październik postanowiłam dodać mały mix wybranych zdjęć z instagrama :) 

#wielkie skakanie w małych Barwicach #moja niedzielna stylizacja do babci #praca domowa z polskiego
 #mapki na geo #jakaś tam ja #sexi papi
#kolorowy french na 2 paznokciach  #wzwyż, Łukasz Mamczarz #kaarta
 #cukiereczki #niedzielna ja #kiedyś popołudnie z Nataszą 

*notka zaplanowana, dodana zapewne wtedy, gdy śpię <3


PIOSENKA NA DZIŚ:
Jamal - Peron

29 komentarzy:

  1. Uwielbiam tą nutkę <3 ciekawe zdjęcia :)
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cudowna jest :3 dziękuję baardzo :))

      Usuń
  2. fajna ta piosenka ;D ciekawy wpis i ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi wpadła w ucho :D dziękuje bardzo ;3

      Usuń
  3. uwielbiam takie zdjęcia z całego miesiąca - genialne.

    feel-glorious.blogspot.com pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się podoba ; )
      też pozdrawiam :*

      Usuń
  4. Świetny blog ja już obserwuje a teraz liczę na ciebie
    doma-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog <3
    obserwuję i zapraszam do mnie ^^
    http://julciajuulcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie mixy :) Może wspólna obserwacja?
    Obserwuję i zapraszam do mnie: http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też uwielbiam oglądać je na innych blogach ; ))

      Usuń
  7. Świetny mix :) Super zdjęcia
    pozdrawiam i zapraszam : pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam tylko 2 followersów na insta, hmm jest się czym chwalić haha śliczne zdjęcia jak i ty ♥
    http://milky-wey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też nie jest za dużo, ale trzeba coś tam dodawać i rozwijać go :D

      Usuń
  9. Świetny mix :))

    www.formidaable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny mix. Uwielbiam takie posty <3
    my-live-sandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne te zdjęcia ;3
    Obserwujemy? Jeśli tak odpowiedz u mnie ;))
    http://klaudia-gruzek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. lubie takie postty :)

    klaudmen.blogspot.com obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia,widać ze posty bardzo przemyślane:) zapraszam do mojego bloga ta dopiero pierwszy post:) http://ayy--001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, tak staram się myśleć co może zaciekawic czytelników podczas tworzenia nowych postów :)

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia