November's time to start..

piątek, 1 listopada 2013


No to mamy już listopad. Strasznie szybko leci mi ten czas, dwa miesiące szkoły zleciały mi baardzo szybko, ale w sumie to dobrze chyba, prawda? ;) Ale nie o tym.. 1 listopad, święto zmarłych, chwila przemyśleń, chwila zadumy.. Chwila w zwolnionym tempie, tak.. Stojąc przy grobie bliskich, w moim przypadku: dziadka, zawsze łapie mnie chwila zadumy, chwila do rozmyśleń nad swoim życiem. Dzisiaj też tak było, mimo tego, że była to na prawdę krótka chwila, ale była. Wróciły wszystkie moje wspomnienia z dzieciństwa, których za bardzo sama nie pamiętam, bo gdy zmarł dziadek byłam w przedszkolu, więc sama za dużo nie pamiętam, ale rodzice, głównie mama mi dużo opowiadała :) Mam ochotę na spacer, dłuuuugi, wieczorny spacer, oczywiście zachodząc na cmentarz, bo o tej godzinie na pewno cmentarz wygląda cudownie. Ale nie mam z kim na niego iść, a sama boję się chodzić w jesienne bądź zimowe wieczory :) 






Było odwiedzenie grobów, były przemyślenia, był rodzinny obiad, była babcia, był wujek Kazik z ciocią Bożeną, było bardzo miło i sympatycznie, oczywiście nie obyło się bez jakiś przypałów, ale jak to ciocia powiedziała: "to wszystko na szczęście", więc to na pewno było na szczęście :)  



i prooszę, listopadzie bądź dobry! :)



10 komentarzy:

  1. eh, no zimno ;c
    ładne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie miałam okazji w tym roku być na cmentarzu bo jestem w szpitalu. Ale wyobrażam sobie jak jest pięknie.

    pozdrawiam :) feel-glorious.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chyba zaraz się przejdę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi dzisiaj wieczorem to nie wyszło niestety :/

      Usuń
  4. ja świętowałam. razem z koleżankami zebrałyśmy całą torbę cukierków i 16zł na osobę :D śliczne zdjęcia, obserwujemy?
    + wiem, że proszenie się staje się nudne, ale byłabym wdzięczna, gdybyś poklikała w baner sheinside, po lewej stronie :) odwdzięczam się, więcej dowiesz się tu: http://karina-kaarina.blogspot.com/2013/10/sheinside-2.html
    z góry dziękuję, xoxo ;*
    karina-kaarina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo, no to ładnie kasy zgarneliście ^^

      Usuń
  5. Lubię cmentarz po zmroku :) jest taki piekny...
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia