NOVEMBER INSTAGRAM MIX

sobota, 30 listopada 2013


Heej! :*
Dziś ostatni dzień listopada, dlatego postanowiłam zrobić mix zdjęć właśnie z tego miesiąca na moim instagramie (klik). A więc? Zaczynamy! 


Na początek piosenka, żeby wam się lepiej czytało ten post :)


#nauka na fizykę #oglądamy VOP #skoki ♥
#ocenki po wywiadówce #krótkie paznokcie :c (teraz są jeszcze krótsze, niestety ;cc) #słówka-angielski 
#wos #dawno niewidziana godzina #taka tam sobie ja 
#świeczka #dobra książka ♥ #przepisywanie zeszytów 
#haul z początku miesiąca #list od Dagi ♥

Mam nadzieję, że post się spodobał :) 
i zapraszam do wczorajszego postu, jakby ktoś go nie widział >KLIK<


Udanej soboty Kochani :* 
Oby z lepszą pogodą niż u mnie :)

Deszcz, deszcz ze śniegiem? NOŁ! ;c 
Oby przestało padać później, bo o 16 próba na jasełka, a w taką pogodę to aż się z domu nie chce wychodzić ;/

34 komentarze:

  1. ciekawy post i fajny mix ;) a pogoda jest niestety beznadziejna ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tą piosenkę :D.
    Świetny mix, uwielbiam takie posty :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny mix, ciekawy post.
    u mnie też pogoda słaba... :/
    pozdrawiam, so-maraaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny mix :)
    u nas nieco lepsza pogoda..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuuję :) zazdroszczę lepszej pogody :)

      Usuń
  5. fajne zdjecia
    mam prośbę, zależy mi na współpracy z jedną firmą, weszłabyś w moją ostatnio dodaną notkę i weszła w podany link? BĘDĘ WDZIĘCZNA I SIĘ ODWDZIĘCZĘ!

    luyyyza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post *__*
    w wolnej chwili zapraszam do mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Super mix, świetne zdjęcia i ogólnie super notka !

    PROSZĘ KLIKNIJ W BANNER SHEINSIDE NA MOIM BLOGU.
    DLA CIEBIE TO CHWILA, A DLA MNIE WIELE ZNACZY.
    martyna-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :)
      pewnie, że kliknę :)

      Usuń
  8. Fajny mix!
    Zapraszam na mix zimowych inspiracji!
    Obserwuję i liczę na to samo
    modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O ty też widzę korespondujesz listami z Dagą tak jak ja :)
    Dziękuje za obserwacje , odwdzięczam się ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny mix : )))
    Również obserwuję !

    Pozdrawiam :*
    juliett-jucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię takie posty! :) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny mix :D

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ladne zdjecia, ciekawy post :)

    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. powodzenia na probie ;)
    http://kinnnga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne zdjęcia;D
    ------------------------------

    OBSERWUJEMY?
    jeśli tak to ja już....teraz Twoja kolej^^

    http://joanna-passion-life-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia