"Mój biegun" i inne wycieczkowe bajery ;3

środa, 6 listopada 2013

Heej Kochani! A może i już dobry wieczór? tak, DOBRY WIECZÓR KOCHANI <3
Jak można wyczytać z tytułu postu, a w sumie to wywnioskować, to byłam dzisiaj na wycieczce (coś ostatnio ich sporo jest, hmm.. wycieczkowa dziewczyna jestem haha :D). Znów Koszalin, atrium, kino, zakupy i znów brak kasy :) ale nie do tego zmierzam.. Byliśmy na "Mój biegun" i jechałam na ten film z mega pozytywnym nastawieniem, ale jednak chyba troszkę przeceniłam twórców.. Ogólnie film był bardzo fajny, jednak zawiodłam się trochę na zakończeniu tego filmu.. Został on tak jakby 'urwany' w pewnym momencie życia głównego bohatera. Myślałam też, że chociaż troszkę więcej będzie coś o zdobyciu biegunów i wyprawach Jaśka Meli, ale jednak nie.. Myślałam też, że mnie troszkę bardziej ten film jakby to powiedzieć.. poruszy, bo zrobiony był na faktach autentycznych.. Były momenty oczywiście, które mnie bardzo poruszyły, a w niektórych miałam łzy w oczach, tak jestem bardzo wrażliwa i nic na to nie poradzę. Daje temu filmowi tak 8/10 punktów. Ale to tylko moja ocena. Ale zachęcam do obejrzenia tego filmu, bo można z niego wynieść kilka ważnych rzeczy :) 


Po filmie mieliśmy oczywiście trochę czasu dla siebie na jakieś zakupy itp. Mimo tego, że to była tylko godzinka z małym haczykiem to udało mi się zrobić udane zakupy, trafiając na świetną promocję w croppie :D  
Ciemno granatowa bokserka, w sumie to lekko wpadająca kolorystycznie w czerń - 9,99zł CROPP

 Bluzka z rękawem 3/4 - CROPP 29,99zł

miszmasz ^^

Beżowy lakier do paznokci - NATURA ok. 6 złoty
Mini pilniczek do paznokci - także NATURA ok. 5 zł 

Całe dzisiejsze zakupy na jednym zdjęciu :)
Wróciłam do domu w bardzo dobrym humorze, bo to co się działo w autobusie w drodze powrotnej, a przynajmniej u nas na tyłach to była jedna wielka komedia zaczynając od oglądania moich bluzek przez chłopaków i ich komentarzach oczywiście, kończąc na rysowaniu przez chłopaków rysunków na szybach :)
Po powrocie, czekała już na mnie na biurko bardzo miła niespodzianka. A mianowicie list od Dagmary <3 Straaasznie mnie on ucieszył, DZIĘKUJĘ BARDZO za ten list! :* 


Oczywiście, że od razu go przeczytałam, jednak jeszcze nie zaczęłam na niego odpisywać, bo musiałam przepisać zeszyty z dzisiaj, odrobić wszystkie lekcje i ogarnąć wszystko na jutro.. ale do geografii i tak jeszcze nie przysiadłam i nie mam chęci aby ogarnąć wszystkie religie na kartkówkę..
kończę tego posta, poodwiedzam wasze blogi jeszcze i lecę do geo, 
Trzymajcie się, miłego wieczoru <3

18 komentarzy:

  1. Mam zamiar oglądnąć ten film :D Świetne zakupy, zazdroszczę listu ♥ !

    Pozdrawiam
    http://positive-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję bardzo ; )
      miłego oglądania ; )

      Usuń
  2. fajne nowosci :)
    o list od Dagi ;pp

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie piszesz. Fajny blog i ładny masz design<33 Na pewno nie raz tu zajrzę :))
    Zaobserwujcie jeśli się spodoba *_*

    bluejeans-lulu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję baardzo ; *
      na pewno wejdę ; ))

      Usuń
  4. Świetny blog ! Jestem pod wrażeniem :)
    Obserwuje i liczę na rewanż !
    aggie-agie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mam taką bluzeczkę jak ty, tą pierwszą, tylko siwą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne rzeczy sobie kupiłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oo musze obejrzeć film :)
    kocham przeceny :D przecenione zakupy zawsze dają mi więcej satysfakcji
    zapraszam do skomentowania najnowszego wpisu będzie wspaniale :
    uszatkaa.blogspot.com
    + zapraszam do zostania na dłużej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba każda dziewczyna kocha przeceny ;3

      Usuń
  8. fajnie rzeczy, ja na wycieczkę jadę we wtorek :)
    http://domiiibloggg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo ;) też fajnie masz z tą wycieczka :D

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia