luźny poniedziałek ;3

poniedziałek, 25 listopada 2013

Cześć Miśki ;*
Jak tam wasz poniedziałek minął? Pewnie każdemu jakoś nie zbyt dobrze, jednak ja stanowię wyjątek i mój był milutki. A to dlatego, że dzisiaj przepadła mi połowa lekcji ze względu na dwa wyjścia do ośrodka kultury, z dwóch różnych przyczyn :) Pierwsza - spotkanie z podróżnikiem Leszkiem Szczasnym i prezentacja o jego wyprawie w 2011r. do Ruandy w Afryce. :) Bardzo fajna sprawa iść na taką prezentację, która mnie zaciekawiła, bo przedstawił on państwo w Afryce jako nie to stereotypowe afrykańskie państwo, które kojarzy się z hasłami: głód, biega, choroby, tylko naprawdę ładne i zadbane państwo, oczywiście w niektórych miejscach są gorsze, biedniejsze warunki, ale nie wszędzie. Jeżeli będą zdjęcia na stronie naszej gminy lub będę miała jakieś inne zdjęcia robione np. przez panią Agnieszkę z tej prezentacji to jakieś na pewno dodam :) Ominęły nas (mnie i Julkę *.*) wtedy: biologia i pp, czyli najgorsze poniedziałkowe lekcje :) Wróciłyśmy na niemiecki, kawałek informatyki i wtedy znów wybyłyśmy ze szkoły. Tym razem z kółka historycznego, żeby wraz z panem i resztą dziewczyn z kółka iść na naszą małą muzealną wystawę w ośrodku kultury, która przedstawia zabytki naszego miasta zachowane z daaawnych lat :) Są też różnego rodzaju dokumenty o naszym mieście, w tym także współczesna i aktualna kronika naszego miasta. Przeglądając ją załamałam się, bo byłam w niej na 2 zdjęciach, starych zdjęciach w dodatku, na których nie wyglądam i wolałabym, żeby te zdjecia nie ujrzały 'światła dziennego' ale już za późno. Jedno zdjęcie było z naszej komunii - 2006r., a drugie z jakiś rorat czy coś takiego też z bardzo dawna, nie wiem czy nie z klas 1-3 podstawówki XD Szczerze? To nawet nie wiedziałam, że takie zdjęcie było zrobione kiedykolwiek *hahaha, zbyt odległe - ale d o b r e czasy* Chociaż na chwilę wróciły mi wspomnienia z tamtych lat, gdy życie nie było aż tak skomplikowanie i nie było aż tylu problemów... 
Chciałabym takie słoneczko, a nie takie zimno :c
Niech jeszcze spadnie śnieg, a będzie 'cudownie' </3

 * * * * * * * 

A teraz poprawiam sobie humor, słuchając tego >KLIK<  i mam ochotę potańczyć sobie i pójść na jakąś imprezkę.. ale czekam na sylwestra, mam nadzieję, że uda się wtedy coś ogarnąć z Olą <3


a teraz idę wypić gorącą herbatkę, zjeść kawałek ciasta i ogarnąć czasowniki na angielski ;3

MIŁEGO WIECZORU! ♥

8 komentarzy:

  1. Ja też chciałabym żeby już spadł śnieg i był mały mróz, aby się utrzymał na dłużej <3 Powodzenia w nauce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. sylwestra w tym roku tez mocno oczekuje ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie już pada śnieg, ale zobaczymy ile wytrzyma. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. moze obserwacja za obserwacje? to dla mnie bardzo wazne fajny blog http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem tu pierwszy raz ale chyba bd na dłużej :) ślicznie tu


    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/2013/11/snieg-w-listopadzie.html rewanżyk?

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowity design bloga podoba mi się ;)

    zaobserwujesz?

    http://gabaa-gabiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. zostalas nominowana do L.A. na moim blogu ( wszystko-co-nasze.blogspot.com )
    Super Blog *-*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia