deszczowy, ponury weekend

niedziela, 3 listopada 2013


Heej Kochani :*
Na początku, chciałam wam podziękować za wczorajszą ilość wyświetleń na blogu, bo przekroczyliście setkę, której daaawno nie udało się złamać :) 100 wyświetleń jednego dnia była złamana tylko raz, po tym jak udostępniałam pierwszy raz link do bloga znajomym :) 



Jak wam weekend mija ? Ja swój spędzamy w domu. Nie ma po co wychodzić w taką pogodę, bo zimno jest i prawie cały czas pada od wczoraj, wrr :/ Miałam iść wczoraj na zdjęcia, no ale niestety pogoda na to nie pozwoliła, dlatego prawie całą sobotę spędziłam na nic nie robieniu :) No ale w końcu się wyspałam, co bardzo mnie cieszy, bo po piątkowej pobudce o 8 myślałam, że będzie tak cały weekend..  Ale na szczęście nie :) Wczoraj się leniałam, a dziś czekają na mnie prace domowe i nauka, na szczęście został mi na  jutro chyba tylko wos i poprawienie wykresów z PP, więc nie powinno być najgorzej :) Na wtorek chyba też mam wszystko ogarnięte, a w środę kino więc luzik :) w czwartek kartkówka z geografii, ale to jeszcze jest trochę czasu na naukę więc będzie dobrze :) Potrzebuję tylko lepszej pogody, chociaż odrobiny słońca, bo podczas takiej ponurej i deszczowej jesieni nie mam na nic ani ochoty, ani siły żeby realizować swoje wcześniejsze plany..

A na koniec zostawiam was ze zdjęciami z ubiegłej niedzieli z wizyty u babci :)





Zdjęcie bez połowy twarzy, dzięki brat :D


MIŁEGO NIEDZIELNEGO POPOŁUDNIA I WIECZORU <3

39 komentarzy:

  1. ładne zdjęcia ;) no właśnie, pogoda jest beznadziejna ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, szkoda tylko, że jakościowo fatalne :/
      a co do pogody, to szkoda słów ;c

      Usuń
  2. Super zdjęcia ^^ Śliczna jesteś a w spodniach się zakochałam <3 Życzę powodzenia na kartkówce i zazdroszczę kina :) Pozdrawiam serdecznie :D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo ;) w sumie to są leginsy ^^ a co do kartkówki to - nie dziękuję, a sprawa kina to fajna sprawa :3

      Usuń
  3. śliczne zdjęcia :)

    Zapraszam: http://szarokolorowa1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje :D oby tak dalej :D
    rowneiz obserwuje ;*
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze jest :) gratuluje
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. uhuh gratulacje, teraz będzie mam nadzieje już tylko rosło i rosło :D
    ładne zdjęcia <3
    +spełniłabyś też moje marzenie gdybyś kliknęła w baner VOGUEC na samym dole najnowszego wpisu? mogłabyś też zostawić chwilkę otwartą kartę a robić co inego bo oni liczą czas :/
    chodzi o współpracę więc będzie wspaniale i dziękuję <3 mogłabyś też zostawić chwilkę otwartą kartę a robić co inego bo oni liczą czas :/
    uszatkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;) pewnie, że poklikam ; ))

      Usuń
  7. gratulacje <3 oby tak dalej ^^
    Jej jestem 69 obserwatorem to taki zaszczyt =D <3
    julciajuulcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje takiej liczby wyswietlen ciesze się Twoim sukcesem oby tak dalej i jeszcze lepiej ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super statystyka, fajnie piszesz dlatego tak dobrze ci idzie.

    milionioliwka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo za miłe słowa ; ))

      Usuń
  10. Gratulacje setki :) Odwiedzam twoj blog od jakiegoś czasu i jest bardzo cieeeeekawyy :)
    Pozdrawiam!
    ps: przepraszam,że z anonimka,ale mam tylko fotobloga ( www.photoblog.pl/smokeheart ) :P

    OdpowiedzUsuń
  11. o widze ze masz bloga tylko miesiac krocej ode mnie ;p
    dziekuje za obserwacje na instagramie :)
    ja bede i tutaj obserwowac ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miesiąc krócej a ile Ty masz wyświetleń :O
      :*

      Usuń
  12. piekne spodnie <3 Masz naprawdę genialny blog ! tylko takiego pozazdrościć ! :* Co powiesz na wspólną obserwacje ?
    http://hiddenbeautybyjustin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, to są legginsy dla ścisłości : )

      Usuń
  13. gratuluję ;)) ślicznie wyszłaś na zdjęciach.


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluj :)
    Super zdjcia !
    http://aga-worldfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. obserwuje :3 śliczny blog http://fashion-juiceee.blogspot.com :) cudne zdjęcia zapraszam do mnie
    liczę na rewanż :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo ; )
      zaraz wpadne ; )

      Usuń
  16. Swietne zdjecia! Gratuluje tylu wyświetleń :3
    Zapraszam gavi-life.blogspot.com
    Obserwujemy? Napisz u mnie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia