bez kija lepiej nie podchodź...

poniedziałek, 4 listopada 2013

Czeeeść wszystkim ; ))
Znalazłam chwilkę na napisanie posta podczas przerwy między odrobieniem wszystkich zadaniach domowych a nauką na jutro :) Polski i fizyka odrobione, teraz tylko muszę nauczyć się na kartkóweczkę z fizyki, a następnie zacznę czytać mitologię Parandowskiego, bo musimy przeczytać na polski.. Dorwałam dziś ostatnią książkę w bibliotece miejskiej, bo w szkolnej już nie było. Tak, wieczór pod kocem z książką to chyba będzie bardzo dobre rozwiązanie na mój dzisiejszy humor.. Dlatego taki tytuł ma mój dzisiejszy post.. Dzisiaj bez kija do obrony lepiej do mnie nie podchodzić, bo mogę pozabijać, tak mnie nosi.. a przynajmniej nosiło w szkole, o czym przekonało się kilka osób z mojej klasy.. Ha, szybko nasuwa się pytanie dlaczego? dlaczego taka jestem? co się stało? itp. Szczerze? To sama nie wiem, nie znam odpowiedzi na te pytania.. no ale cóż, zdarza się :) Też miałyście takie dni, że bez żadnego powodu miałyście ochotę pozabijać wszystkich dookoła? :)
No to zostawiam wam zdjęcia fatalnej jakości robione przy złym świetle, na dodatek moim telefonem, więc jakość jest fatalna -.- a  ja wracam na fizyki a  później do mitologii.


 polski, fizyka 

 mój miesięczny plan głównie na sprawdziany i kartkówki



i chciałabym wam podziękować za wczorajszą liczbę wyświetleń na bloogu, pobiliście rekord ! ♥



MIŁEGO WIECZORU :**

10 komentarzy:

  1. oj, dużo nauki... powodzenia na fizyce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe hustawka nastrojow tak zwana ;p
    nienawidze mitologii ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam dużo nauki ;/ życze powodzenia z fizyką :)
    Obserwujemy? ;3
    http://tellmebaby00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog..obserwujemy? :)
    mylifesanders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy blog, który miło się czyta :)

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Ci kolejnych rekordów;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny Blog <3 Zapraszam do mnie komentarze mile widziane !
    http://dominikaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratki <3

    http://slodkiezycienastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ehh.. jak ja nienawidzę (i totalnie nie rozkminiam xd) fizyki! Pff.. ja tam cały czas mam ochotę powybijać połowę ludzkości. ;p Pozdrawiam. :))
    ________________________________________
    Mam nadzieję, że wpadniesz. :3
    www.natonator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluje wyswietlen ;)
    http://kinnnga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia