85 lat Myszki Miki ♥

poniedziałek, 18 listopada 2013

Dzieeeeń doobry Myszki ;3 
Dziś troszkę nietypowy post i o nietypowej godzinie *ale nie martwcie się, siedzę sobie teraz w szkole a post jest zaplanowany* ;)



Więc nietypowość tego postu polega na tym, że dotyczyć będzie Myszki Miki - tak, jednej z moich ulubionych bajek z dzieciństwa ;) Myszka Miki, w oryginale "Mickey Mouse" Walt'a Disney'a obchodzi dzisiaj swoje 85 urodziny! I właśnie z tej racji postanowiłam poświęcić tego posta tej cudownej bajce, którą oglądamy już od wielu, wielu lat!
 


Chyba nie ma osoby, która nigdy nie obejrzała żadnego odcinka przygód Myszki Miki i jej przyjaciół czy to w starej wersji czy nowej pt. "Klub Przyjaciół Myszki Miki". Ostatnio puszczana jest także nowa seria przygód Mikiego, Kaczora Donalda, psa Pluto Goofiego i wielu innych postaci - "Miki w szortach" szczerze mówiąc to nie oglądałam tego jeszcze, ale tworząc ten post poczytałam trochę o tym i jest to bajka w stylu retro, od wzorująca Myszkę Miki w starym, klasycznym stylu :)

"Mickey Mouse" Walt'a Disney'a to świetne opowieści o wspaniałych przygodach cudownych przyjaciół! Z tej bajki naprawdę można wyciągać wnioski z wielu życiowych sytuacji :) 



Z pewnością wiele z was uwielbiało i być może nadal uwielbia tą bajkę. Ja uwielbiałam i uwielbiam. Wolę tą klasyczną, starszą wersję od "Klubu przyjaciół Myszki Miki" ale nowszą wersję też oglądałam jak byłam trochę młodsza :) Miałyście jakieś gadżety z tej bajki? Ja miaałam: karty do piotrusia, kilka pudełek puzzli z postaciami z tej bajki, np. takie 
(naszukałam się tego obrazka, ale znalazłam ^^) innych mi sie niestety nieudało.. 

Do tej pory mam sentyment do tej bajki, do tej starszej wersji w szczególności :) Nadal mam jakieś gadżety z tej bajki.. W sumie to nie wiem, czy bluzki można nazwać gadżetami, ale można zobaczyć to po mojej szafie, że lubię tą baajkę :) 


A Wy wiedziałyście, że "Myszka Miki" obchodzi dzisiaj swoje 85 urodziny? 

A teraz zostawiam was z małym mixem zdjęć i obrazków znalezionych w internecie o Myszce Miki <3









MIŁEEEEGO PONIEDZIAŁKU ♥

9 komentarzy:

  1. a ja jakos nie przepadalam za myszką miki ;d
    ale jest sympatyczna ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiałam tą bajkę w dzieciństwie :D fajny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myszka miki zawsze spoko <3
    http://aga-worldfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Nie wiedziałam, że Myszka obchodzi już 85 urodziny :)


    carlyyy-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam, że Myszka Miki ma już 85 lat. ;O
    +fajne bluzki. ;3

    http://agatheismyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny post, nawet nie wiedzialam ze to juz 85 lat !
    http://modowyfreestyle.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój blog przypadł mi do gustu, naprawdę:) więc może obserwacja za obserwacje?


    http://paradiska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też uwielbiałam tę bajkę <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia