zmiana planów..

sobota, 26 października 2013


Hej wszystkim ! ;* 
W końcu się wyspałam, milutko bardzo :) Miałam spędzić dzisiaj dzień trochę z Magdą, ale jednak to nie wypaliło, więc zapowiada się lazy day at home :) Ogarnę troszkę lekcji a później może jakiś film :) Coś z nowości może, bo jestem troszkę do tyłu z nowymi filmami :) Ale nadrobi się to przynajmniej w polskich nowościach kinowych niedługo, bo we wtorek jedziemy z klasą do kina na film "Wałęsa. Człowiek z nadziei". A po tym dłuższym wolnym z kółka z panią od geografii jadę na "Mój Biegun".Mieliśmy jechać teraz w środę, ale jednak to nie wypaliło. A szkoda, bo miałabym dwa dni wolne od szkoły pod rząd, ale tak tylko i aż wtorek :)
Moje pytanie do was, oglądał ktoś już któryś z tych filmów? Jeżeli tak to jakie wrażenia ? ;>  

Jak tam wam tydzień minął? Ja miałam dość sporo kartkówek, prac klasowych i zadań domowych, więc dość ciężki tydzień. Ale miałam przynajmniej miałam miłe wieczorne oderwanie od tego wszystkiego i fajnie zaczęty piątkowy wieczór :) A mianowicie spotkanie z siostrą zakonną, s. Aleksandrą :) 
* * * 
W tym tygodniu czeka mnie praca klasowa z matmy, polskiego i muszę zrobić też coś na geografię, ale dokładniej to nie wiem co :) Ale na szczęście to chyba tylko tyle :) W sumie to tylko 3 dni chodzenia do szkoły jak dla mnie, więc dam radę :D <3

MIŁEGO DNIA ♥



33 komentarze:

  1. wczoraj na Grwaitacji byłam, świetny film <3
    a moi rodzice na Wałęsie i mówią że spoko jest ;)

    zuuziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo, czytałam że Grawitacja fajna :)
      mam nadzieję, że będzie spoko :) ale plus i tak będzie taki, że na lekcjach nie będziemy :D

      Usuń
  2. Ciocia była na Wałesie i mówiła,że film świetny <3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie byłam na żadnym z wymienionych filmów :)
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co prawda nie widziałam żadnego w w/w filmów, ale Mój biegun chętnie bym obejrzała :) pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sama bardziej czekam na Mój Biegun, jakoś bliższy mi bardziej :D
      ja juz obsrwuje :)

      Usuń
  5. nie oglądałam ;) 3 dni chodzenia do szkoły tylko ? dobrze Ci ;) ja mam 4 .
    Obserwujemy ?

    http://marttfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3, bo we wtorek jedziemy do kina :) ja już :D

      Usuń
  6. my mamy zamiar sie wybrać na 'mój biegun' :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze raz świetny blog <3
    Ja już byłam na filmie o Lechu Wałęsie teraz mam zamiar pójść na Mój biegun.
    Liczę na obserwację:
    acka-blog.blogspot.com
    ZA KAŻDĄ OBSERWACJĘ SIĘ ODWDZIĘCZAM!!!
    Dziś notka a jutro filmik :D

    OdpowiedzUsuń
  8. super post :)

    zapraszam do mnie http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post ;)
    Ja nie oglądałam żadnego z tych filmów, ale bardzo bym chciała "Mój Biegun" :)
    Obserwujemy? Jeśli tak to odpowiedz u mnie na blogu :)
    http://klaudia-gruzek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny blog, ciekawe posty, magiczne zdjęcia i piękna prowadząca – czego chcieć więcej?
    Z chęcią zostaję na dłużej (GFC) I czekam na więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  11. Ja planuję iść na Mój Biegun, zapowiada się ciekawie :)
    zapraszam do siebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. również obserwuję .

    http://www.marttfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. oglądałam o Lechu Wałęsie i niestety szału nie ma :/
    Bardzo fajny wpis ^^
    Zaczynam obserwowac i zapraszam do mnie w wolnej chwili
    Karolina z infinite-history1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. mam zamiar wybrać się na "mój biegun" :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie widziałam tych filmów ale pewnie są fajne. wolę PLL :D
    sasanka-sasaanka1.blogspot.com
    wpadnij i zaobserwuj ja się odwdzięczę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Powiem Ci, że bardzo podobają mi się twoje posty, miło się je czyta i widać, że wkładasz w nie wiele serca ! :) A jeśli chodzi o wygląd to jest meega <33 Aż się wychodzić nie chce ! Może obserwujemy ? Byłoby mi bardzo miło. (odpisz u mnie)

    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ja nie ide w najblizszym czasie do kina :C Masz piekne posty i blog !! Ale na walese napewno bym nie poszla :D


    Framlii.blogspot.com
    Pozdrawiam z Holandii !!!
    Co powiesz na wzajemna obserwacje ? Przeczytaj post i napisz w komentarzu oke :>

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie byłam na żadnym z tych filmów. Ale moze wybiore się na Mój biegun :*
    zapraszam
    http://little-fatty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie byłam na żadnym z tych filmów :)
    obserwujemy ?

    mojkolorowacodziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie oglądałam, ale chyba obejrzę! :D
    Ciekawe te cytatki i sowy. xD
    Pozdrawiam i wpadnij do mnie na nowy post! : )) Liczę na rewanż.
    http://liisiialy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Te sowy są świetne

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. oglądałam film o Wałęsie i mam zamiar obejrzeć "mój biegun" :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie oglądałam tych filmów, ale sporo już o nich słyszałam !
    Może wybiorę się na ''mój biegun''
    http://modowyfreestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawy post :) Fajnie się czytało ♥

    appiappi.blogspot.com Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia