Monday... / PODZIĘKOWANIA :*

poniedziałek, 21 października 2013

Hej wszystkim! :* 
Miałam pisać w weekend, ale jakoś tak wyszło, że prawie wcale nie siedziałam wtedy na laptopie, bo mój brat spędził prawie cały weekend grając w lola i nie miałam dostępu to lapka, a postów z telefonu nie lubię dodawać :/ Dlatego teraz w miarę szybko napiszę, bo później różaniec a jak wrócę to czeka na mnie WOK i niemiecki </3
Co do weekendu, to był dość leniwy, a przynajmniej niedziela, gdzie nic praktycznie nie robiłam i oprócz wyjścia do kościoła siedziałam cały dzień w domu, bo na nic nie miałam sił :) Nie mogłam się wyspać w ten weekend wcale :/ A miałam taką baardzo cichutką nadzieję, że w ten weekend sobie pośpię do tej 12 chociaż, a tu lipa z moich planów, pobudka i w sobotę i w niedzielę chwilkę po 10 :c Na dodatek jak kładłam się spać nawet sporo po 1 w niedzielę to nic dziwnego, że nie odespałam całego tygodnia, no ale cóż, miałam dobre rozpoczęcie dnia na gadu chociaż :D  W sobotę byłam sobie baaardzo grzeczną córeczką rodziców, bo mieli już 22 rocznice ślubu i postanowiłam, że w ten dzień będę bardzo milutka *jak nigdy* :) 
Poniedziałek, poniedziałek niedługo się skończy *miejmy nadzieję, że tak samo miło jak dni weekendowe :)* Jestem strasznie zmęczona, pobudka burzą o 6:15 to za wcześnie :c a jeszcze dzisiejsze 7 godz. w szkole, w tym 5 lekcji na wykładach z historii to chyba zbyt dużo jak na poniedziałek :) No, ale dobrze, że przepadło troszkę lekcji :)


A teraz przejdźmy do drugiej części tytułu posta..

Baaaardzo dziękuję za ponad 5500 wyświetleń mojego bloga i 50 obserwatorów!
Dziękuję za każdy miły komentarz, który motywuje i daje dalszą siłę na pisanie postów na blogu! :)
Dziękuuję bardzo ♥



Myślę też nad konkursem z tej okazji, ale więcej informacji pojawi się na dniach :) 

Miłego popołudnia Kochani <3

17 komentarzy:

  1. gratulacje! :D też miałam leniwy weekend ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :D
    ja również dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje i powodzenia :)

    pozdrawiam feel-glorious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyników i życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga ;) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/ obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i powodzenia :)
    http://foresthearttt.blogspot.com/ Obserwujemy? Ja już :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) też obserwuję ; ))

      Usuń
  6. Świetny blog i naprawdę super się go czyta ! Będę tu wpadać cześciej ! :)
    Obserwujemy ? Jeśli tak to zacznij a ja się odwdzięczę tym samym ! :**
    http://ideas-style-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje sukcesów, ja się cieszę za każdym razem gdy mam nowego obserwatora - jest to wielka motywacja !
    Super zdjęcie !
    Zapraszam do mnie na nowy post
    http://modowyfreestyle.blogspot.com/2013/10/dzien-kundelka.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) ja tak samo bardzo się cieszę ;)

      Usuń
  8. Gratuluję sukcesu :) Piszesz świetnego bloga, więc się nie dizwię dlaczego masz tak dużą oglądalnośc. Ja już zaobserwowałam :D i będę wpadąła często. Zapraszam na:
    acka-blog.blogspot.com
    Za każdą obserwację się odwdzięczam, błagam zaobserwujcie tego bloga, ponieważ chciałabym zacząć współpracę ze sklepami a mam dopiero 7 obserwatorów :(
    Dzisiaj notka i może filmik :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) pewnie, że wpadnę do Cb :)

      Usuń
  9. Widać, ze to co robisz jest Twoją pasja. Nigdy się nie poddawaj! Pamiętaj, że świat zależy do tych co wierzą w potęgę swoich marzeń.
    http://dream-berry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia