Koniec tygodnia, noo! ;)

piątek, 18 października 2013

Heejka Kochani :*
Wiem, że miały być posty w ciągu tygodnia,  ale się nie wyrabiałam niestety ;/ Strasznie szybko zleciały mi te 4 dni w szkole co jest bardzo fajną rzeczą z jednej strony :) Chociaż dzisiaj mi się troszkę dłużyły niektóre lekcje, a wczoraj troszkę 'atrakcje' na hali z okazji dnia nauczyciela, 10-lecia naszej szkoły i jakiegoś tam konkursu z funtasto dla gimnazjum. Ale za to dzisiejszy angielski minął mi meeega szybko :D Dzięki chłopacy z ławki za mną za 45 minut prawie że ciągłego śmiechu :D no i niestety przerwy lecą mi zdecydowanie za szybko..  Ten tydzień był miły,  tylko 4 dni i w tym czasie przepadły,  tzn.  nauczyciele przesunęli nam 3 sprawdziany ;] (wok, geo i dzisiaj religia) Wczoraj jeszcze tylko 3 lekcje, w sumie to praktycznie 2 bo niemiecki luźny nam pani zrobiła :) Później na sali logim-liga 3 gim, poczęstunek i jakis konkurs z udzialem 1 gim, i oczywiście śmiechy chichy z chlopakami na trybunach :)  wszystko dobrze było, ale te 2 dni wolnego od szkoły i od niektórych osób dobrze mi zrobi. Na dodatek troszkę muszę się podleczyć, bo od wczoraj jakos tak troszkę gorzej się czuje :/ Ale dam radę!  :)

A co tam u was? Jak tydzień minął?  Jakie macie plany na weekend?? :*

Ja mam w planach trochę sie pouczyć, bo przyszły tydzień troszkę zawalony jest, a nie mam zamiaru później zarywać nocy z książkami,  bo chciałabym się w końcu wyspać i wieczorami porobić inne rzeczy niż zakuwać do szkoły :)

Miłego wieczoru wszystkim! <3





10 komentarzy:

  1. Również miłego wieczoru :D ładny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za komentarz :) fajny blog :P

    obserwuję! feel-glorious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma za co :) cieszy mnie to, że obserwujesz, jesteś moim 50 obserwatorem :3

      Usuń
  3. Ciekawy post;d

    Zapraszam do mnie dopiero zaczynam ;) www.xclaptrap.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog ! <3 Obserwujemy ? http://ruuciaa-mylife.blogspot.com/ + Jeśli możesz to kliknij u mnie w baner <3 !

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia