Jesienne zdjęcia :3

niedziela, 13 października 2013

Hej hej :3
Wczoraj większość dnia sobie leniuchowałam, bo na nic nie miałam siły.. ale później trzeba było się troszkę ogarnąć i poroznosić trochę kartek, zajęło mi to troszkę czasu, nie myślałam, że aż tyle czasu bd to zajmować, ale cóż :) Później różaniec i zdjęcia w parku z Dominiką :) Była dość ładna pogoda to można było iść. I w końcu mam jakieś jesienne zdjęcia! Co mnie cieszy, że jakieś nowe są, ale wyszły takie, że mi się nie podobają w większości, wrr.. Miałam tyle pomysłów na zrobienie fajnych zdjęć ale nic nie wychodziło, wrr :/ Ale co nie co nadaje się tutaj na bloga, bo z tymi na fejsa może być ciężko już, ech. Ale no nic, może kiedyś lepsze zdjęcia będą :) Ogólnie to stwierdziłam, że nie widać za bardzo w całych Barwicach za bardzo tej jesieni, ale jak się wjedzie do parku, to widać te piękne uroki jesieni <3 Te cudowne krajobrazy, ach <3 A dzisiejsza pogoda jest jest tą drugą stroną medalu jak to się mówi. Deeszcz, deeszcz, burze, deeszcz, wrr.. Gorsza, o wiele gorsza strona jesiennego medalu :c
Tymczasem zostawiam was z wczorajszymi zdjęciami a ja lecę ogarnąć się do kościoła na różaniec a później msza :)











Tak, ja sobie już paraduję w zimowej kurtce i w zimowych butach,  a jest dopiero październik!? ;o
W tamtym roku o tej porze chodziłam jeszcze na krótki rękawek a w tym? :c

MIŁEEGO POPOŁUDNIA I WIECZORU <333

7 komentarzy:

  1. Super zdjęcia <3
    Też niedługo wybiorę się na jesienną sesję :)
    http://aga-worldfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już byłam na jesiennej sesji , jak chcesz zobaczyc jej efekty to wpadnij :)


    insignificantbaby.blogspot.com
    Zapraszam - jeśli się spodoba , to będzie mi miło jak zaobserwujesz;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, jesienna aura. :)
    Obserwuję!
    www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. ach ta pogoda ;/ + ładne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne jesienne inspiracje ;)

    Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia