Jesienne inspiracje ; )

wtorek, 1 października 2013

HEJ, HEJ KOCHANI ! ; )
Mam dla was kilka jesiennych inspiracji nawet mimo tego, że nie przepadam za jesienią, Wiąże się ona dla mnie głównie z zimnem, deszczami i chorobą :c Jedynie co lubię w tej porze roku to widok wielokolorowych liści, które wyglądają cudownie!  :3
Ale dobra, przejdźmy do zdjęć, które w większości pokazują cudowną, złotą jesień, którą chciałabym zobaczyć ; )







Strasznie jaram się tym zdj, które przed moim przerobieniem wygląda tak jak na dole :)

 
Jak dla mnie to przerobione przeze mnie jakoś bardziej pasuje do jesiennego klimatu :)


i takie moje typowe jesienne zdjęcie:
 30.10.2011r. - St. Worowo ♥

23 komentarze:

  1. Świetne insporacje *u*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog :D
    Zapraszam do mnie :)
    weromar.blogspot.com
    Obserwuję i liczę na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybrałaś super zdjęcia <3
    Jamam już dość jesieni, brr...
    Chcę lato!
    http://aga-worldfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że sie podobają :)
      też chcę lato :c

      Usuń
  4. Suuuper zdjęcie! Listek :33 Ja to też nie przepadam za jesienią, a właściwie NIENAWIDZĘ jej! :p Wolę jak jest cieplutko.
    Ale człowiekowi trudno dogodzić, jak zimno, to ciepło, gdy jest ciepło to ma być zimno itp, itp :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne inspiracje. Ja również uwielbiam jesień. To prawda, są choroby w tym sezonie, ale jest zawsze pieknie ♥

    Zapraszam do mnie: http://treletomorele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) tylko, że ja nie uwielbiam jesieni :)

      Usuń
  6. genialne inspiracje! aww, chyba muszę się wybrać na spacer i porobić fotki, bo boję sie, że jesień mi ucieknie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, spokojnie, aż tak szybko na pewni tego nie zrobi :)

      Usuń
  7. Świetny blog, oczywiście obserwuję *O* Zapraszam do nas, może się odwdzięczysz? :3
    julga-and-julczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog <3
    Śliczne inspiracje :)
    Obserwuję :)
    zapraszam do mnie :
    amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietne inspiracje! Obserwuję! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne inspiracje. Jedno zdjęcie super. Może też takie zrobię.
    Pozdrawiam, www.DuskaB.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam jesienne inspiracje, są cudowne :d

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam wszystkie pory roku, każda ma dla mnie niesamowity urok :)
    A jesień tym bardziej uwielbiam bo zdjęcia wychodzą wtedy bardzo klimatycznie.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://modowyfreestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. A również nienawidzę jesieni ;/
    W wolne chwili zapraszam do mnie: livebyjane.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne inspiracje :)
    Jednak jesień to jest moja ulubiona pora roku ;)
    Co powiesz na wzajemną obserwację ?
    mojakolorowacodziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne jesienne zdjecia,obserwujemy i zapraszamy:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia