Dłuugi weekend! *,*

czwartek, 31 października 2013

Hello everyone! :3
Mamy w końcu dłuższy weekend. Zdecydowanie przyda mi się, żebym mogła odpocząć i troszkę zregenerować siły na przyszły tydzień :) Ale na szczęście tylko na 4 dni, bo środa znów wycieczka, znów Koszalin, znów kino, ale inny film, inni nauczyciele, inni ludzie :)
* * *
Co do wycieczek, filmów itd. To opiszę krótko wtorek :) A więc na początek film "Wałęsa. Człowiek z nadziei."  Bardzo fajny film, opisujący życie Lecha Wałęsy który razem z "Solidarnością" walczył o Polskę wolną od komunizmu. Bardzo ciekawy film, polecam wszystkim zainteresowanym! :) Świetna obsada polskiego kina, Robert Więckiewicz jako Lech Wałęsa? Świetnie trafiony wybór tego aktora do tej roli! Oglądając film miało się wrażenia, że grał prawdziwy Wałęsa, tak odtworzył tę postać, zwłaszcza, gdy mówił podczas przesłuchania, że nic nie wie, że nic nie podpisze, powtarzając te słowa każdy w kinie się śmiał :) Film oprócz świetnej obsady, ma też fantastyczną oprawę muzyczną, która jak dla mnie była idealnie wpasowana w ten film :)
POLECAM WSZYSTKIM TEN FILM! :)

Później małe zakupy, z których jestem zadowolona, bo w końcu udało mi się dorwać zwykłą białą bokserkę w moim rozmiarze :) Naszukałam się jej trochę i u nas i Sz-ku, i nigdzie nie było, aż w końcu.. Udało mi się! :) Kupiłam też 2 lakiery do paznokci, bo tych kolorów nie miałam już w swojej małej kolekcji :) 



31.10, czyli halloween. Ja osobiście jakoś nie przepadam za świętowaniem tego dnia, jakoś to święto mi do Polski nie pasuje, ale jak najbardziej podoba mi się to na filmach gdzieś na zachodzie, np. USA. Podoba mi się, że wtedy zawsze w domach jak i na domach czy podwórkach jest wszystko przystrojone w dynie i inne halloween'owe ozdoby :) 



Zdecydowanie bardziej wolę jutrzejszy dzień, Wszystkich świętych. Rodzinne spotkania przy grobach bliskich nam osób, rodzinne obiadki, oczywiście u nas, więc nie muszę nigdzie jeździć po kilka godzin, bo cmentarz mam na miejscu :) Mam nadzieję, że jutro będzie ładna pogoda i nie będzie zbyt zimno, a tym bardziej, że nie będzie padać deszcz. :) Ja uwielbiam wieczorami chodzić na cmentarz w ten dzień, bo mimo tego, że jest zimno to cmentarz zawsze jest wtedy kolorowy, cudownie oświetlony.. szkoda, że tylko w wtedy na każdym grobie pali się chociaż jeden znicz..

zdj. z internetu :) 

a teraz idę oglądać Piratów z Karaibów na TVPuls :) 

Miłeeego wieczoru <3

6 komentarzy:

  1. ładny post ;) również miłego wieczoru ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! ;P
    zapraszam http://littlee-thiinggss.blogspot.com/
    wzajemna obserwacja? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello,
    I found your blog by chance, while peeking others and I decided to check it out! I’m glad I did it! I think we're going to get along just fine! ;) I'd like to invite you to meet my space as well and I hope you'll have as much fun as I am having in yours!
    I wish you lots of success
    kisses
    http://cottoncandy-peaches@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog! u mnie konkurs, do wygrania nowy wygląd bloga, ZAPRASZAM! :)
    obserwacja za obserwacje? jeśli tak to zacznij i daj mi znać, ja się odwdzięczę :)
    http://iiga-aa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy post ;) fajne zakupy ;)
    pozdrawiam ;)
    http://karoraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że jesteś zadowolona z zakupów, to najważniejsze :)
    Dziękuję za komentarz oraz zapraszam na nową notkę, jeśli jesteś ciekawa mojej interpretacji noszenia płaszczy XXL :)
    Buziaki, Michalina.
    www.soinspiring.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia