Długi weekend! :3

sobota, 12 października 2013

Heeej Kochani! ; )
Musicie mi wybaczyć,  że tyle czasu nic nie pisałam,  ale nie miałam kompletnie czasu, praktycznie wcale nie widziałam się w tym tygodniu z komputerem ;o no tylko na chwile codziennie żeby ogarnąć swój bank i żeby zarobić trochę kasy na sgbgra.pl |
Gra ktoś w prowadzenie tego banku? ; >
Cały tydzień miałam trooszkę zabiegany. Poniedziałek-środa w szkole do 15 lekcje, kościół, dłuższe troche powroty z dziewczynami do domu,ciag dalszy lekcji/nauka i tak wieczorami byłam strasznie zmęczona :/ a czwartek? Mimo tego, że miałam 6 lekcji to przyszłam strasznie zmęczona.. tak, 2 angielskie (jeden jako zastępstwo za geo :c) i to na dodatek z samego rana pod rząd potrafią wykończyć człowieka,  mimo tego że temat był banalny. Jak przyszlam do domu to położyłam siew przed tv i mi się troszkę przysnęło :) a później różaniec i nauuka na wczorajszy konkurs o powstaniu styczniowym, oo.. Nie pytajcie jak mi poszło,  bo nie za bardzo fajnie, ale zdecydowanie wolałam odpowiadać na pytania sobie w myślach z widowni niz w pierwszej 10 :) *Jula nie bij za moje myśli <3* Ale nagroda jest? Jest, książka o powstaniu styczniowym :) Przyda sie na pewno :) Chciałam dodac coś wczoraj jak przyjechałam,  ale prawie do 17 nie miałam internetu ani tv, bo gawex coś robił u siebie, wrr ;/ to ogarnęłam troszkę lekcji na wtorek, a później różaniec, msza, spotkanie do bierzmowania (mam świetną grupę,  będą śmieszne zebrania <3) a później wyszło tak, że poszłam na chwilę na Caritas po kartki wypominkowe, które będę roznosić ale zostałam jednak na dłużej i mi się to spodobało. :3 Pośmieliśmy się,  pogadaliśmy trochę,  obejrzeliśmy też Ojca Pio, a raczej tylko końcówkę tak dokładniej,  bo wcześniej odpowiedniej ciszy nie było :D Miałam wrócić jakos po 19 a wróciłam przed 21 chwilę :) obejrzałam mecz i poszłam spać,  bo nie miałam na nic kompletnie siły ;//
Ale jest długi weekend <3 Jak dobrze, ze poniedziałek mamy wolny! <3  Mam nadzieję,  że odpocznę sobie troszkę przez te 3 dni :) 
A Wy też macie poniedziałek wolny czy do szkoły idziecie?
Idę trochę się ogarnąć, lekcje itp a później mini praca :)

Miłej soboty ♥



18 komentarzy:

  1. Świetny post!♥ Cudowny blog!♥ Bardzo mi się tu podoba więc co powiesz na wspólną obserwację ?:) Zaobserwuj i napisz mi w komentarzu na moim blogu. Abym mogła się odwdzięczyć. A jeśli nie chcesz to po prostu zignoruj to pytanie :) buźka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuuję bardzo :* pewnie, że obserwuję :)

      Usuń
  2. Bardzo fajny blog, ładnie piszesz ;)

    http://blogmadzidobrzeradzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też poniedziałek mam wolny! Ale moim zdaniem niesprawiedliwe jest to, że w dniu nauczyciela mamy dzień wolny, ale gdy jest nasze święto "Dzień dziecka" to musimy siedzieć w szkole, albo są jakieś w szkole zabawy organizowane, przynajmniej u mnie tak jest. No ale co powiedzieć.
    Zapraszam do mnie na nowy post. Pozdrawiam : ***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no w sumie niby tak, ale u nas zawsze w dzień dziecka są jakieś zabawy i wgl, wiec nie ma wcale lekcje i to jest o tyle dobrze :))

      Usuń
  4. dobrze, że teraz jest takie długie wolne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę miłego weekendu :)
    Co powiesz na wzajemną obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo i wzajemnie :)
      ja jestem za obserwacją :))

      Usuń
  6. Ja też mam nawał zajęć i w ogóle. Życzę miłego weekendu ;D

    http://lusiaa-lusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. damy raadę, później będzie lżej :) dziękuję i wzajemnie :*

      Usuń
  7. Mam podobnie :) Dobrze, że poniedziałek jest wolny...
    Zapraszam:
    http://monisiaczek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia