100 post :)

piątek, 4 października 2013

Hej Kochani :* 

tak jak mówi tytuł, piszę do was już 100 post :) 
Przed te ponad 6 miesięcy jakoś już sie tyle nazbierało :) Już niedługo dobiję także do 5000 tysięcy wyświetleń :) 




Wczoraj strasznie źle się czułam, faatalnie wręcz.. Aż w szkole nie byłam, gdzie to sie u mnie rzadko zdarza.. cały dzień przeleżałam w łóżku, wrr :/ Nie lubię czegoś takiego.. Dzisiaj czułam się trochę lepiej, porównując z wczoraj byłam w niebie! :) Ale jednak musiałam odpuścić sobie rajd, bo byłam troche za słaba.. Jeszcze z samego rana byłam na pobraniu krwi, wr.. Na szczęście nie zasłabłam tam, bo nie lubię krwi, fuu..  Później poszłam do szkoły, spotkałam jeszcze wszytskich, którzy jechali na rajd :) *kurde, bd musiała pogadac w pon z panią*
Wróciłam do domu po 13, troszkę zmęczona, bo musiałam pisać 2 sprawdziany :O wczorajszą prace klasową z angola (wrr :<) i diagnostyczny test z chemii, a na wfie nosiliśmy krzesełka na halę, bo później skoki wzwyż :)  jak wróciłam to trochę się ogarnęłam i siadłam na moment na kompa. zaraz idę coś zjeść i wziąć jakieś tam leki i ogarniać się, bo nie wiem o której idę na te zawody, pewnie wcześniej trochę, może nawet żeby obejrzeć jak skaczą sobie ludziki od nas z gimnazjum, bo w sumie oni już zaczęli zawody :) Te główne, ogólnopolskie zaczynają się o 18, ale trzeba być troszkę wcześniej, żeby zająć jakieś miejsca w miarę dobre :) I trzeba też coś poodwalać wcześniej :) 


* * * 
Więc życzę udanego piątku wszystkim, buziaczki :**

8 komentarzy:

  1. gratuluję 100 postu i prawie 5000 wyświetleń, już niedługo :D + zdrowiej ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ty masz boakiego bloga!! świetne tło, gratuluje i życze dalszych sukcesow w swiecie blogowania ;) jak bedziesz miala chwile to wpadnij http://kamarooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ty masz boakiego bloga!! świetne tło, gratuluje i życze dalszych sukcesow w swiecie blogowania ;) jak bedziesz miala chwile to wpadnij http://kamarooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ty masz boakiego bloga!! świetne tło, gratuluje i życze dalszych sukcesow w swiecie blogowania ;) jak bedziesz miala chwile to wpadnij http://kamarooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia