WEEKENDZIK!

piątek, 27 września 2013

Hej Kochani, mamy weekend! (piosenka, która mi się skojarzyła >klik<) W końcu weekend! Ja swój spędzam w domu, chorując.. Tak, mnie też musiała choroba dopaść już tak troszkę porządniej, jednak byłam dzisiaj w szkole, bo czułam się w miarę okej, ale teraz jest fatalnie, wrr.. leże sobie w łożku pod kocem i kołdą, z lapkiem na kolanach i jest mi nadal strasznie zimno, wrrr.. :c Oglądam sobie szpital i umieram przez moje piszczące już gardło, ech.. :/ Muszę się szybko wyleczyć, bo za tydzień rajd, a muszę być zdrowa do przyszłego piątku koniecznie.. Ale to wszytsko przez tą jesienną pogodę :c Pół dnia ładnie, a później deeszcz i deszcz :c




Co do szkoły to jest okej, poza polskim to mam dobre ocenki :) Ale ten nieszczęsny polski, ech.. Wyczuwam, że moja zmora od kilku lat co do polskiego będzie w liceum jeszcze gorsza niż kiedyś, ech.. Muszę wziąć się za ten przedmiot, bo inaczej będzie ciężko z moimi planami na średnią i na przedłużenie stypendium.. Ale to dopiero początek roku, może dam radę :) Innej opcji nie mam, heh :)

hahaha, moje zdjęcie sprzed ponad 2 lat XD
KWIECIEŃ 2011r. - fot. Magda :3


Przepraszam was, ze ostatnio tak mało postów, ale nie miałam mocy do prowadzenia bloga, być może przez hejtów na ask'u przez to, że udostępniłam link znajomym w moim otoczeniu, a także założyłam fanpage'a >KLIK<

Miłeeego wieczoru ! <3

| FBL | FANPAGE| ASK

powodzenia :* 

22 komentarze:

  1. ehh, ta pogoda to rzeczywiście nie za fajna... zdrowiej ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja nie mam żadnych jedynek jak narazie, tylko dwie dwóje(z matmy i z anglika), ale tak to spoko ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez jedynek nie mam, mam dwie dwoje z polaka, ale jedna na 3 poprawione, ale to i tak słabo jest jak na mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia:)
    ahh, weekend♥
    http://okno-buntowniczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oprócz mojego, to reszta z internetu, ale dziękuję :)

      Usuń
  5. Ale wyładniałaś <333
    Blog super, obserwuję :3

    http://aga-worldfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog i śliczny wygląd! Ciekawie się czyta i na pewno będę tu często wpadać :*
    wpadniesz również do mnie?
    http://lovelooksky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję baardzo :) pewnie, że wpadnę :)

      Usuń
  7. Heyyy ! Bardzo podoba mi się twój wygląd bloga i to jak piszesz : ) Świetny pomysł na nagłówek! ; )
    Będę tutaj wpadać, mam nadzieję, że wpadniesz do mnie i też coś zostawisz :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo ;) na pewno wpadnę :)

      Usuń
    2. Również obserwuję :) Dzięki, że wpadłaś ;D

      Usuń
    3. nie ma sprawy, czekam na nowe posty :)

      Usuń
  8. Ostatnio chorowałam... Teraz jest taki czas, że wszystkich grypsko bierze. Życzę powrotu do zdrowia :))
    Pozdrawiam, www.DuskaB.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, to straszne jest :c dziękuję, już mi lepiej troszkę :)

      Usuń
  9. pogoda jest okropna, nienawidze jesieni :/ W wolnej chwili zapraszam do mnie na http://ourloveourpassion.blogspot.com/ :) Obserwujemy? Chętnie wpadnę tu jeszcze nie raz;*

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny post, polubiłam fun page :D Co Ty na wzajemną obserwację? jak tak to zacznij jak nie to zignoruj <3 sasanka-sasaanka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia