weekendik :3

sobota, 7 września 2013

Hej Kochani :)
Przepraszam, że przez pewien czas nic nie pisałam, ale nie miałam jakoś weny i żadnych zdjęć.. Nie miałam sił po przyjściu ze szkoły.. i szczerze ? jakoś nie miałam pomysł na notki tutaj.. Miałam pisać wcześniej dzisiaj, ale z rana nie miałam internetu trochę, a później musiałam iść z mamą do pracy. Ale jak skończyłam to co ja miałam zrobić i czekałam na mamę to porobiłam kilka zdjęć telefonem, sobie ale i nie tylko :)
Co do szkoły? To jak na razie nie jest najgorzej, prac domowych aż tak dużo nie było jeszcze. Najwięcej to mi w piątek zadali, bo z chemii i religii ;) Ale chemia już odrobiona, nad religią to posiedzę może nawet dzisiaj (?) albo dopiero w poniedziałek, bo juutro to nie wiem czy będę miała siłę, bo jutro jadę z rodzicami i bratem (jak będzie chciał) do ciotki Marzeny, do Worowa <3 Cieszy mnie to bardzo, bo chciałam jechać tam w wakacje, ale nie wyszło, w zeszłą niedzielę też nie wypaliło, więc jutro mnie baaardzo cieszy <3 Mam nadzieję, że spotkam się z Pyśką <33 bo nie widziałyśmy się od maja :c Przy okazji, wybacz Julka (pewnie, to przeczytasz kiedyś tam ^^) ale podcinam jutro włosy, tzn. ciotka Anka mi podetnie trochę, nie chcę za bardzo, ale końcóweczki trzeba podciąć, bo podcinałam w maju włosy ostatnio. Kiedyś bym tak szybko ich nie podcinał, bo co to jest 4/5 miesiecy (??) kiedys obcinałam włosy raz do roku albo i rzadziej ;o Ale dobra, kończe to, bo musze iśc zamieść klatkę.. Kurde zaczyna mi doskwierać ból gardła a co za tym idzie, moje 'kochane' piszczenie, ech.. wiem, że kilka osób będzie się z tego cieszyło, tzn. bd się ze mnie śmiać w pozytywnym sensie, ale takie piszczenie jak żaaba to nie jest fajne :c
Zostawiam was ze zdjęciami z dziś, miłego dnia :*











AND MY TODAY OUTFIT:
zwykła bokserka z napisem "Micky WHO?" i z Kaczorem Donaldem ^^

Zwykłe czarne leginnsy, ze zwykłego sklepu u nas :)
i baletki, które już pojawiały się tutaj na blogu :)


20 komentarzy:

  1. uwielbiam te lody *.*

    http://cheeryl-cher.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszy mnie to bardzo :3
      zaraz wpadne :)

      Usuń
  3. Fajny blog :D
    zapraszam : weromar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia :)

    www.little-crazy-dreams.blogspot.com na blogu jest banner Vintage Shop, czy w wolnym czasie mogłabyś kliknąć? Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna koszulka :)

    Proszę, kliknij w banner Sheinside na moim blogu. To dla mnie bardzo ważne. Za kliknięcie polecę Twój blog w poście, lub mogę się jakoś inaczej odwdzięczyć :)
    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog <3
    Obserwujemy ? jak tak to zacznij i napisz u mnie , odwdziecze sie :)
    http://dyska20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. super blog! fajnie się czyta twoje posty ♥
    ----------------------------------------------------------------------
    PROSZĘ KLIKNIJ W BANNER SHEINSIDE NA MOIM BLOGU! DLA CIEBIE TO KRÓTKA CHWILA, A DLA MNIE TWOJE KLIKNIĘCIE MA OGROMNE ZNACZENIE!!!
    ----------------------------------------------------------------------+
    majkamoryn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna i prosta stylizacja!: )

    http://s-my-world-my-live-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaa! Ty wrednoto, jak możesz mi to robić?! Przycinasz włosy? *foch na 5 minut z przytupem i melodyjką*

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog, obserwujemy ? :) najaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. super zdjęcia :D
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post! Cudowny blog! Bardzo mi się tu podoba więc co powiesz na wspólną obserwację ?:) Zaobserwuj i napisz mi w komentarzu na moim blogu. Abym mogła się odwdzięczyć. A jeśli nie chcesz to po prostu zignoruj to pytanie :) buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  13. cudny blog :D świetne zdjęcia ;* zapraszam http://littlee-thiinggss.blogspot.com obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia