weekend in bed..

niedziela, 29 września 2013

Doobry wieczór :) 
Kończy się niedziela, a co za tym idzie i weekend.. I kończy się mój straaasznie leniwy weekend.. Leniwy dlatego, że praktycznie całą sobotę jak i niedzielę spędziłam w łóżku, żeby troszkę podleczyć się przed nadchodzącym tygodniem :) Dobrze mi zrobiły te dni słodkiego lenistwa, najbardziej to chyba wczoraj, gdzie cały dzień nic nie robiłam, bo mi się nie chciało, a co czasem można :) A dzisiaj to nawet jakbym chciała coś zrobić to kompletnie nie miałam mocy, bo umierałam przez dobre pół dnia przez kochany ból brzucha ;c Było ciężko, ale jakoś dałam radę dzięki, tabletkom przeciwbólowym.. Dziękuję Bogu, że ktoś je wynalazł! Bez nich w tych dniach na pewno było by ciężko przeżyć :) Dobrze, że ktoś też wymyślił facebooka i gadu, bo przez takie wyjazdy niektórych osób byłoby ciężko przeżyć bez jakiegokolwiek kontaktu :) Zastanawia mnie fakt jak ktoś ze mną wytrzymuje piszą ponad 2,5 godziny non stop na gadu, w dodatku o takich tematach interesujących *haha* podziwiam człowieka :3
Odbiegając od tematu, co do nadchodzącego tygodnia na blogu to na pewno będzie więcej postów niż w tym tygodniu, ponieważ mam jeden już zaplanowany (chyba na wtorek) z jesiennymi inspiracjami :) Myślę też nad notką o moich sposobach nauki, ale to się zobaczy :) Mam nadzieję, że znajdę trochę czasu na napisanie jakiegoś posta o tym co się na przykład wydarzyło tego dnia :) Może być teraz ciężko, bo zaczyna się różaniec i chodzenie do kościoła, żeby mieć ileś tam podpisów w książeczce do bierzmowania... A trzeba to połączyć jeszcze z nauką i ogarnięciem materiałów na rajd i konkurs z historii na przyszły tydzień, ech..

idę się położyć, a dla was mam muzyczny akcent:



3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wczoraj też miałam leniwy dzień i nic mi się nie chciało ;/ Z resztą dzisiaj to samo, nawet do szkoły nie poszłam bo jestem chora ;/ Jejku, ale ty masz śliczne włoski *,*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo, no to ładnie się opuszcza szkołę hehe ^^ Zdrowiej :)
      a dziękuuje ;))

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia