Oceny :o

czwartek, 12 września 2013

Hej Kochani :*
Dawno sie nie odbywałam, wiem, ale nie miałam sił w sumie żeby coś tu napisac co będzie miało jaki kolwiek sens :/ Ale jednak postanowiłam dziś coś napisać ;) i to na dodatek z telefonu więc nie wiem jak sie doda ta notka dzis ;o
Co u mnie? W szkole w porządku, no w sumie byłoby nawet bardzo w porządku, gdyby nie dzisiejsze 2 z dyktanda na polskim,  wrrr.. Nie cierpię polskiego, nie znoszę takiej skali na dyktandach -,- że niby za 4 małe błędy juz jest 2?! No heelp me :( No ale dam rade. Na tle klasy wypadlam na szczescir w miare dobrze, bo większość ocen to były jedynki badź 1!! :o Ale śmiesznie było podczas czytania ocen, hęę.. Na szczęście to 2 nie było moją pierwszą oceną w tym roku :) Bo dwie lekcje wcześniej dostałam 5 z niemieckiego z pracy domowej :D więc byłoby fajnie gdyby były juz same piateczki w dzienniku, a nie dwójeczki a tym bardziej z polskiego :/ :)
A u was jak w szkole?? Jakieś ocenki już są ?? ; ) Mam nadzieję, że jak są to same 5 bądź 6 ^^

A jak tak tam wasze wieczory, spokojne od nauki jeszcze czy już taki nawał nauki was już nawiedził ? :/ U mnie na szczęście jeszcze luźne,  na dodatek jutro w miare luźne lekcje więc jest dobrze :) Miałam czas, żeby ogarnąć materiały na gazetke koło klasy od geo z kółka ;) oraz na to żeby niestety troche pochorować :/ ale daje rade, muszę dać rade, żeby ogarnąć jutro w szkole i w sobotę, bo Skrzatusz :3

Nie mam sił, wezmę zaraz sobie gorąca kąpiel i może pójdę wcześniej spać? Ojj nie wiem, zobaczy sie czy cos/ktoś zatrzyma mnie na gadu ;)
DOBRANOC

16 komentarzy:

  1. A ja narazie mam jedną ocenę ;) 4 z niemieckiego, bo mnie dzisiaj wzięła do odpowiedzi ;D a dzisiaj była kartkówka z matmy, pani od polskiego zebrała zeszyty z pracą domową, we wtorek dyktando z polaka, a w piątek kartkówka z biologii ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dostałam z Matmy 5 i z historii 5 :D na razie są to moje jedyne oceny ale już w tym tygodniu mam mase kartkówek i klasówek :P

    Czy mogłabym poprosić o kilkukrotne kliknięcie w czerwony ciąg słów ( link ) "sheinside" ? Jest to bardzo dla mnie ważne :)
    http://fashioncarolinna.blogspot.com/2013/09/przeglad-sklepu-sheinside-konkurs.html
    Odwdzięczę się i polece twojego bloga w poście :)
    Dziękuję bardzo :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no to piękne ocenki masz :3 powodzenia na sprawdzainach wszytskich :)

      Usuń
  3. ???
    Za 4 błędy już 2? Też takiego czegoś nienawidzę!

    http://madame-carmelle.blogspot.com/ Skom?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dostałam jak na razie dwie 5 z matmy :) Fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam tylko piąteczke z niemca ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog :D
    +obserwuje
    zapraszam : http://niska-niska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. też słyszałam o tym że na otwarcie placu, ale podobno coś na wywiadówce było, że to wypadnie mniej więcej na 10-lecie :D
    także nieee wiem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja na 100% też nic nie wiem, żeby nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jeszcze nie mam w sumie ocen :D
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia