niedziela & earlier :) + NOWY WYGLĄD!

niedziela, 22 września 2013

Heii wam po raz drugi dziś :) A w sumie może i już dooobry wieczór ?!  ^^ 
Nie pisałam tu nic od czwartku a mam tyle myśli w głowie, że szok :o :) Ale to dobrze, mam nadzieję, że uda mi sie zaplanować kilka notek, żeby dodawały sie automatycznie w tygodniu, gdy nie mam za bardzo czasu..
To zacznijmy od tego, że trochę choruję :/ Coś wspominałam o tym w czwartkowym poście, tak mi się przynajmniej wydaje ;) Ale choroba nie daje mi zbyt długo pożyć, tzn. pożyć w takim sensie, że jak wybija godzina 22 na zegarku, a czasami (tj. wczoraj) 21:30 a ja już nie mam siły i muszę się położyć, bo inaczej nie kontaktuję wcale.. I jak wskoczę pod kołdrę to od razu zasypiam, gdzie jak dla mnie to jest dziwne ( ; o ), bo ja zazwyczaj nie mogę zasnąć przez jakieś 20 min. minimum :/  No i w weekend sobie wcale nie pospałam długo, tzn. do późnych godzin, bo najpóźniej to wstawałam przed 9 wczoraj, a co najlepsze w tym, że wczoraj budziłam się aż 3 razy w nocy, a dzisiaj 2 -.- Wszystko przez moje głupie sny, wrr.. czasami one są baardzo przerażające :o
Co jak co, ale piąteczek to ja miałam baaardzo milutki *.* Najpierw fuul śmiechu w szkole, głównie na EDB jak robiliśmy musztrę ^^  Wtedy to większość płakała ze śmiechu, albo tak się śmieli, że to masakra jakaś *ahahhahahaahhhaahah* Ciekawie jak to będzie w przyszły piąteczek, pewnie tak samo albo podobnie, praawda Jula ? ^^ a później trochę czasu spędziłam z Maaagdą, z którą dawno się nie widziałyśmy :/ Ale nadrobiłyśmy troche czasu pięknie rozpoczynając weekend ;) 
* * * 
TAK, była Jula i stwierdziłam iż jestę biologię, bo wyszło nam doświadczenie na jutro, ach brawo dla nas :D Były zdjęcia, ale w trakcie spadł mi na podłogę telefon (na szczęście jest cały!) i usunęło mi wszystkie zdjęcia zrobione dzisiaj *wrzeszczy: nieeeeeeee! :c* Zostało mi tylko jedno, a mianowicie efekt końcowy:

Tak w ogóle to dziękuję wszytskim za już sporo ponad 4000 tysiące wyświetleń ! :)

a i pewnie zauważyliście, ale we wtorek zmieniałam wygląd na blogu, mam nadzieję, że wam się spodoba :)

DOBRANOC! :)

7 komentarzy:

  1. Ładnie :D tez mam nowy wygląd :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, widziałam świetny jest ; ))

      Usuń
  2. Na pewno znowu przez całą lekcję będzie wesoło :D Buu, doświadczenie się wstrząchło *smuta*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby :) a no niestety, ale dałyśmy radę *pociesza* :)

      Usuń
  3. świetne <3

    ŚPIEWAM ,blog:
    http://alexwberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog!:)
    W wolnej chwili zapraszam !:) http://freakydreamsxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej zostałaś nominowana do LBA. Więcej informacji znajdziesz tutaj http://wasted--soul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia