LBA - nominacja od Karoliny :)

poniedziałek, 30 września 2013


Hej, hej :) 
Bardzo spoko poniedziałek, przełożona kartkóweczka z matmy, chociaż jak dla mnie to mogłabym ją pisać nawet dzisiaj, ale dobrze, że ją przełożyliśmy :) Przyszły poniedziałek nie będzie tak łagodny co do liczby kartkówek, bo zapowiedzieli je na przyszły tydzień z wosu i z bioligii.. akurat z tych przedmiotów co mamy je tylko raz w tygodniu, więc milutko.. :) 
Ale nie o tym teraz :) Dostałam już jakis czasu temu nominacje do LBA od Karoliny (jej blog >KLIK<) ale jakoś dopiero teraz znalazłam chwilę czasu żeby ogarnąć ten temat i odpowiedzieć na pytania :) 



Co to jest nominacja LBA? 

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie  obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

A więc pytania od Karoliny i moje odpowiedzi:

1. Od kiedy prowadzisz bloga?
- 25 września minęło pół roku odkąd go założyłam :)

2. Ulubiony napój?
- woda, sok pomarańczowy

3. Masz ulubiony blog?
- mam wiele blogów, które lubię czytać, ale czy mam jakiś ulubiony to chyba nie :)

4. Lubisz niespodzianki?
- jeżeli są miłe to taak :D

5. Ulubiona piosenka?
- ojj za wiele by ich było :) ale np. teraz słucham tego >klik< i baardzo to lubię :))

6. Biologia vs Polski?
- zdecydowanie biologia, polski to dla mnie najgorszy przedmiot zaraz po językach obcych :)

7. Kto jest twoim idolem?
- moja mama <3

8. Lato vs Zima?
- oczywiście, że laato <3

9. Uprawiasz jakiś sport?
- tylko to co na wf'ie :) a w wakacje rowerek *.*

10. Gdyby można było być przez jeden dzień niewidzialnym lub umieć latać, to co byś wybrała?
- niewidzialność :D

11. Kim chciałaś być gdy byłaś mała?
- nauczycielka matematyki :)) 



NOMINACJE ODE MNIE:1. http://zuuziaa.blogspot.com/

i PYTANIA DLA TYCH 11 BLOGEREK :)
1. Czy Twoi znajomi/rodzina wiedzą, że prowadzisz bloga?
2. Ulubiona pora roku? 
3. Korespondujesz z innymi blogerkami przez internet bądź listownie ?
4. Na jakich stronach można Cię znaleźć? 
5. Matematyka vs WF? 
6. Jaki masz sposób na naukę słówek np. z angielskiego?
7. Tytuł książki, którą każdy musi przeczytać?
8. Do jakiego kraju chciałabyś pojechać?
9. Ulubiony napój na zimowe dni ?
10. Wygrałaś kiedyś coś w totolotku, zdrapkach bądź innych tego typu zabawach ?
11. Czego aktualnie słuchasz ?


Uff, koniec :)

zabieram się za pomoc bratu przy ogarnianiu "Małego Księcia", bo nie mogę patrzeć jak on 'męczy' tę książkę ;c
a później zabiorę sie za pisanie listu do Dagi :)

Miłego wieczoru, DOBRANOC <3

5 komentarzy:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia