piękna niedziela *.*

poniedziałek, 9 września 2013

Hei, Hi, Hello ! :3
Tak jak mówi tytuł posta, wczoraj miałam piękny dzień ! :) Rano wstałam ogarnęłam się, byłam w kościele, w końcu udało mi się natrafić na mszę tego nowego księdza, a nie na proboszcza :) Później obiad i zaraz Worowo kochane <3 Miejsce, w którym kiedyś spędzałam minimum 2 miesiące w ciągu roku! :D Straasznie się cieszę, bo spędziłam trochę czasu z Pyśką <33 Kingą ciotkami, kuzynkami i kuzynami :) Przy okazji podcięłam włoski, końcóweczki same, lekko pocieniowałam włoski i obcięłam grzywkę, nad czym strasznie ubolewam :c bo wgl ona nie wygląda.. Jest ona troszkę bardzo za krótka, czasami jak sie ułoży wygląda jakbym miała obcięte na proosto, wrr strasznie mnie denerwuje :c Czekam tylko aż mi odrośnie chociaż troszke! :) Mam akurat to szczęście, że włosy mi szybko odrastając więc pomęczę sie z nią tylko troszke :) Później miałam miłą niespodziewajkę <3 Bo przyjechał do mnie chrzestny z Melą i Klaudynką kochaną <33 Taka mała kruszynka, co urodziła się w dzień mojego gimbalu ^^ Niestety nie zrobiłam jej zdjęcia żadnego, a szkoda :/ Zrobię innym razem :) Za to z Pyśką robiłyśmy zdjęcia, ale nie wyszły one jakoś genialnie, bo ja nie wyglądałam, wrr.. nie lubię tego ;c Ale łapie jakąś mini fotorelację z wczoraj :)


 słit bucik Krzyśka albo Kacpra sie nawet złapał XD







 szpan na mój świetny naszyjnik, ach <33



Mów wczorajszy outfit:

bokserka - Bershka 
leginnsy (te nowe co niedawno o nich pisałam :3) - dom towarowy u nas 
baletki - zwykły sklep
naszyjnik - House <3


13 komentarzy:

  1. ładne zdj *.*
    +zapraszam do nas
    http://i-promise-to-stay-until-the-end.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! :)
    A naszyjnik jest śliczny *.*

    Zapraszam do mnie AgaForever1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo :)
      też mi się straasznie podoba :3
      wpadne :)

      Usuń
  3. Śliczne zdjęcia *.*
    Zapraszam do mnie :*
    foreveryoungheartandlove.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł na zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten naszyjnik mnie zauroczyłł
    http://weraa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jesteś i to bardzo :D Śliczny naszyjnik

    Obserwujemy? Jak tak to napisz u mnie na blogu

    http://its-okey-baby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny naszyjnik ;)

    I mam podobne legginsy

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia