all in one post :)

czwartek, 19 września 2013

Hej wszystkim ! :) 

Przepraszam,że tak długo nie pisałam, ale jakoś tak wyszło, że jak się zabierałam do pisania notki, to czas mnie gonił i wyszło tak, że nie dodawałam nic dość długo :/ Miałam dodać posta we wtorek, po mojej wieelkiej katastrofie w głowie po apelu z okazji II wojny światowej (??) czy jakiegoś innego historycznego święta, oo.. No ale jakoś mi to nie wyszło.. Co do tego apelu to dla mnie był to mój najgorszy występ jaki kiedykolwiek miałam w życiu.. Mam nadzieję, że bardzo mojej ym.. jakby to nazwać 'chwilowej niedyspozycji' nie było widać, a przynajmniej, że nie rzuciła się aż tak bardzo w oczy wszystkim co je oglądali.. No ale dobra, nie chcę wspominać, co było to było, nie wróci - i całe szczęście, że nie wróci :)
Miałam pisać też wczoraj, ale byłam ze swoją klasą w Koszalinie w kinie na Riddick'u :) i wróciłam dopiero po 16. A później cały dzień zamarzałam pod kocem i kołdrą, źle się czułam cały dzień, nie miałam na nic sił, jednym słowem? Umierałam :c Myślałam nawet, że dzisiaj nie pójdę do szkoły, a ja nie opuszczam z byle powodu lekcji.. Wracając do wczorajszego Koszalina, to kupiłam sobie bluzeczkę w Croppie :) Wstawię na dniach jutro może, a jak nie jutro to na dniach :) 


Co do filmu, to nie był jakiś rewelacyjny, przynajmniej dla mnie, bo S-F nie moje klimaty zbytnio, ale nie był też najgorszy. Nie zasnęłam przy nim, mimo tego, że były napisy, więc okej :) Bardziej rozbudowaną recenzje filmu postaram napisać sie i dodać jutro, ale nie obiecuję, że mi się to uda :) 

A dzisiaj stwierdziłam, że muszę napisać, bo taak dużo spraw mam w głowie, tyle pomysłów na posty, że później nie będę miała czasu, żeby wszystko ogarniać :) Rano nie miałam gorączki, więc poszłam do szkoły, ale oczywiście było mi strraaaasznie zimno.. Zaraz was tu zaskoczę, ale byłam dzisiaj w szkole w kurtce zimowej :o Kalendarzowe lato (jeszcze) a ja już założyłam kurtke zimową?! I to na dodatek do szkoły?! :o Coś się dzieje, o.O W szkole chodziłam w bluzce na długi rękaw, grubszej bluzie i zamarzałam -.- Później Kaśka dała mi swoją skóre za co jestem baaardzo wdzięczna, bo przynajmniej na tych 2 ostatnich lekcjach co miałam 3 warstwy ubrań na sobie nie było mi baaardzo zimno :) Ciekawe jak będzie jutro, hm... zamarznę pewnie znów ;c Ale tak, jestem straasznym zmarźluchem :c Nie znoszę jesiennej pogody, a tym bardziej zimowej, wyczuwam, że w tym roku się wykończę, wrr :<
Ale dobra, koniec marudzenia :) Muszę oddać bratu laptopa, ogarnąć dla Julki swoje dzisiejsze notatki z wykładu o Powstaniu Styczniowym, na który pojechałam z Marleną i panem od historii :) Miała jechać też Jula, ale miała głupiego dentystę :c A no i jeszcze muszę zrobić chemię, ale to zajmie mi chwilę moment :) 

Życzę, miłeeego i spokojnego wieczoru Kochani! :* 
Zostawiam was z linkami, gdzie można mnie znaleźć, piosenką >KLIK< i cytatem ♥


NOOWOŚĆ -> INSTAGRAM
and

"It is absurd to divide people into good and bad. People are either charming or tedious."
To absurd dzielić ludzi na dobrych i złych. Ludzie są albo czarujący, albo nudni.
~ Oscar Wilde ♥

4 komentarze:

  1. już mieliście wycieczke do kina . Nam w tamtym roku pani od polskiego obiecywała wycieczke do kina przez cały rok szkolny, a i tak nic z tego nie wyszło ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taak, mieliśmy na dodatek w 100% darmową :3 to jest nasza pierwsza wycieczka w tym roku a będzie ich z pewnością o wiele, wieeele więcej ! ♥

      Usuń
    2. Oj, będzie tych wycieczek, już my się o to postaramy ;) Premier Dżery też na pewno pomoże xD

      Usuń
    3. na pewno będzie ich spooro ! :3

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia