02.09, czyli powrót do szkoły..

poniedziałek, 2 września 2013

Heej Kochani :*


Już mamy pierwszy poniedziałek miesiąca a co za tym idzie... początek szkoły :) A więc moje rozpoczęcie było miłe, jak po nieprzespanej praktycznie nocy, było okej :) Bo co to za noc gdzie śpisz z jakieś 3 godziny, a resztę nocy umierasz z bólu a nie masz żadnych tabletek przeciwbólowych w domu :c no ale dałam radę jakoś i wstałam z łóżka o 6 jak mama zapaliła światło i od razu wstałam i zaczęłam się pomału ogarniać do szkoły.. bo rozpoczęcie na 7:30 :) Najpierw apel i a później w klasie :) Mam bardzo fajną klasę, świetną starą/nową wychowawczynię :) Tak, kolejne lata z panią Agnieszką jako wychowawczynią zawsze spoko <3 Wynagradza to niektórych nauczycieli na szczęście :) Juutro tylko 6 lekcji, fuck yeeah - jaram się ! <3 Oto mój plan na jutro:
Nie jest zły, przynajmniej na początek może być :) Mam dobre nastawienie co do jutra, taki plan mi odpowiada, wszystko jak na początek mi odpowiada <3 Gdybym miała taki plan jak mój braciszek na pierwszy dzień po wakacjach to bym się załamała, i miałabym traumę na cały rok ! :)
Nie mam zdjęć tego w co byłam ubrana, bo cały dzień źle się czuje i nie mam sił ani weny na zdjęcia - musicie mi wybaczyć :) Jak będzie jakieś święto czy coś, że będę musiała iść na galowo to wtedy wam pokaże taką 'elegantszą' mnie :) 

A teraz idę zrobić porządki w szafce z ubraniami i ogarnąć to w co mam się jutro ubrać, bo kompletnie nie mam pomysłu na jutrzejszy szkolny outfit w sumie tak samo jak na resztę tygodnia, ale coś się wymyśli. Może nawet założę nowe legginsy, które dziś kupiłam ? ;) No jeżeli nie będzie tak zimno i deszczowo jak dziś to pewnie tak :)

Miłeego dnia <3

kamerkowe z tamtego tygodnia :3

9 komentarzy:

  1. Jakie faaajne kamerkowe :) Pozytywnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam jutro dwie fizyki ;/ I matma. Gorzej byc nie może

      Usuń
  2. ciekawy post i rewelacyjny blog ! bd wpadać częściej :3
    obserwujemy?
    http://yelloow-x.blogspot.com/
    ZAPRASZAM DO SIEBIE !
    nie pogniwam się jeśli klikniesz w baner po lewej stronie :) DZIĘKUJE

    + ocenisz może moje wypociny, hmm ? :)http://yelloow-darkness.blogspot.com/
    albo to może? http://and-be-with-me.blogspot.com/ obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dziś 8 h miałam hahah ;3
    zazdroszcze ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. No, to super! :D
    Chciałabym mieć tyle lekcji co ty ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna jestes :) Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu z okazji roczka bloga. Do wygrania dwa zestawy kosmetyków (i nie tylko) http://todaytomorrowandforeverbeauty.blogspot.com/2013/09/roczek-bloga-czyli-wielkie-rozdanie-u.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia