"Żyj śmiało :)"

poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Dooobry wieczór :)
Świetny dzień, mam nadzieję, że teraz będzie takich dni więcej ;3
Rano miasto z Olą <3 Później rowery z Magdą <3 Jak zwykle nie wiedząc gdzie mamy pojechać, usiałyśmy na rynku rozmyślając, gdzie można byłoby pojechać i w ten oto sposób dojechałyśmy tam gdzie zawsze, czyli najpierw biedronka a później na Stary Chwalim, a dokładniej na 'nasz' mostek, gdzie bardzo pięknie dawało nam słoneczko :3 a później sklep i znów rynek tym razem już na dłuużej. Później z jakieś 20 min. szukałam brata po osiedlu, bo nie on miał klucz od domu, a go nigdzie nie było.. Wrr.. tak to jest, gdy muszę szybko dostać się do domu, nazwijmy to 'za potrzebą' XD Szopa jak nic dziś była :D Jutro powtórka? Chyba tak :) Oby *.*

Zostawiam was ze 'słit kamerkowymi fociami' zrobionymi przed chwilką :3


 


Mam nadzieję, że żyjecie po obejrzeniu mnie w lekko kręconych włosach, bo miałam warkocza przez prawie cały dzień ;3

A teraz lecę schować w końcu rower do piwnicy i pomóc mamie.  

Trzymajcie się, dobranoc :*

5 komentarzy:

  1. ciekawie spędzony czas :) śliczne zdjęcia i włosy też ;)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne fotki :)

    cheeryll.blogspot.com | zapraszaaaam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja po południu, ok 15 dopiero gdzieś wyszlam.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz sliczne oczy ! <3 oO
    zapraszam Cie do siebie :
    http://photoboook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia