Zdobycz ♥

piątek, 9 sierpnia 2013

Heej Kochani :*
Na wstępie informuję, że post będzie głównie o mojej nowej książce ;3
Wiem, że długo nie pisałam, ale w sumie to nie było czasu i zapału na siedzenie przed laptopem ;O Tak, nie chciało mi się przed nim siedzieć, iż wolałam sobie m.in. spędzać czas ze znajomymi, we wtorek misje rowerowe z Magdą, środa wieczór z Olcią, ach ♥ bądź pomóc mamie, czy tak jak wczoraj wieczorem (po tym jak nie wypaliła nocka z Olą ;c) poczytać moją wczorajszą książkową zdobycz, a mianowicie "Wybacz, ale będę ci mówiła skarbie" ♥ 

Książkę kupiłam w biedronce za 7,99.
 Według mnie baardzo tanio jak na (jak na razie, bo nadal czytam) fantastyczną książkę ;3


To zacznijmy może od samego autora tej książki. A więc, Federico Moccia, ur. 20 lipca 1963 w Rzymie - włoski reżyser filmowy, a także scenarzysta i pisarz. Autor wielu fantastycznych powieści m.in.  "Trzy metry nad niebem" (2005), "Tylko ciebie chcę"* (2008), "Wybacz, ale będę ci mówiła skarbie" (2008),  "Amore 14" (2010), "Wybacz, ale chcę się z tobą ożenić"* (2011) czy tak jak jedna z najnowszych książek Federico: "Mężczyzna, którego nie chciała pokochać"* (2012) Jego książki zostały sfilmowane i robią wielką furorę w świecie filmowym, bo ten kto oglądał np. "Trzy metry nad niebem" wie jaki fantastyczny to film <3 
Co do książki to ja jestem w trakcie jej czytania, ale czyta sie ją tak lekko, że nawet będę wiedziała kiedy skończy się ta prawie 600 stronicowa historia <3 Coś mnie skusiło właśnie do tej książki. Chociaż miałam do wyboru jeszcze inne książki tego autora (te pogrubione i zaznaczone wyżej tytuły książek). Wiedziałam, że muszę mieć którąś z tych książek. Od dawna czatowałam i nadal czatuję na "Trzy metry nad niebem", bo chciałabym przeczytać, bo ponoć jest jeszcze lepsza od filmu :) Jednak nie mogę jej dorwać nigdzie :c Ale gdy zobaczyłam "Tylko ciebie chcę" to od razu zaczęłam szukać wyżej wymienionej "Trzy metry nad niebem" ale nie znalazłam.. Znalazłam za to inne tego autora. I musiałam którąś mieć. Nie wiem dlaczego wybrałam tą, może dlatego że opis od autora zaciekawił mnie? Brzmi on:
*ładnie mi się odbiła lampeczka od kamerki, wiem..* - ale to nieistotne

No albo może tytuł mnie przekonał? Może okładka? chyba raczej nie.. Może chciałam poznać głębszą historię bohaterów z "Wybacz, ale będę ci mówiła skarbie". Po prostu wzięłam tę książkę, mimo tego, że ma prawie 600 stron :) Myślałam też nad "Tylko ciebie chcę" ale żeby to przeczytać musiałabym przeczytać także "Trzy metry nad niebem" W trakcie mojego zakupu musiałam wybrać tylko jedną książkę, bo mimo tego, że książka nie jest droga, nie miałam wtedy na tyle kasy.. Mam nadzieję, że uda mi się nabyć chociaż jeszcze jedną książkę tego włoskiego pisarza na biedronkowym kiermaszu książek, jedynie za 7,99 :) 

Czytał ktoś tę książkę, albo jakąś inną tego pisarza??Jak tak to którą, i jak wasze wrażenia? :)

Miłego wieczoru :*

5 komentarzy:

  1. Mam to! Mam :D
    Ale nie zdązyłąm przeczytać. Kupiłam na allegro za 12 chyba xd i mam kolejną część. Wtedy kupiłam też "Trzy metry nad niebem" i "Tylko Ciebie chcę" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, jak fajnie :D Ja od dawna szukałam "Trzy metry nad niebem" żeby z filmem porównać, i na pewno gdyby była ta książka w biedronce to bym ją wzięła ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. super książka ;) jeszcze jej nie przeczytałam do końca, ale jest fajna :))

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia