Wto-wto-wtooorek *.*

wtorek, 20 sierpnia 2013


Heej wam :*
Wiem, że przez kilka dni nic nie pisałam, ale w sumie to czasu nie miałam, bo nocka z niedzieli na poniedziałek u Oli i później pół dnia w Szczecinku :) Ola załatwiała kilka spraw związanych ze szkołą, później małe zakupy. W moim przypadku baaardzo małe zakupy, bo kupiłam sobie tylko jeden lakier do paznokci, bo aktualnie można powiedzieć, że jestem bankrutem ;c Kupiłam sobie lakier z Wibo Xpress Growth, nr 396. Wygląda on tak jak na tym zdj z internetu, bo samej mi się jakoś nie chciało zdj robić :) 

Dokładniejszy opis tego lakieru zrobię innym razem :) Jednak mogę powiedzieć, że go POLECAM! :)

A dzisiaj byłam pół dnia z Magdą na rowerach, jednak przez pogodę trochę siedziałyśmy na rynku, bo przy meeega silnym wietrze za bardzo nie da się jeździć, ale baaardzo ryłyśmy sobie banie disco polo siedząc i można powiedzieć marznąć :D Jednak na początku nie chciało nam się tak siedzieć, bo tak sobie przejechałyśmy całe kółeczko trasą: Barwice-Sulikowo-Ostrowąsy-Barwice :) Miałyśmy szczęście, że żaden deszcz nas nie złapał ;3 tzn. tylko jakieś kropienie gdzieniegdzie, ale tak to dobrze, bez deszczu było :D A później jeszcze po troszku siedzenia na rynku pojechałam z Magdą odprowadzić ją i zajechałyśmy razem do Parchlina ( z 5 km ode mnie w jedną str)  mniej więcej połowa drogi Magdy do mnie :) Także miałam fajny dzień, w sumie ostatnie dni są fajne :) TAK, trzeba korzystać z końcówki wakacji <3

muzyczne disco-polo z dziś -> AFTER PARTY :D

Miłeeeego dnia :*

4 komentarze:

  1. wybralabym sie na dluzsza wycieczke rowerowa ;p
    + fajny lakier :)
    Obserwujemy?ja juz.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny ten kolorek:D

    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia