TAG: 50 FAKTÓW O MNIE

piątek, 30 sierpnia 2013

MIŁEGO CZYTANIA :*

1. Mam na drugie imię Wiktoria.
2. Urodziłam się 01.09.1997r. (tak na rozpoczęcie szkoły, czemu nie ^^)
3. Nie wyglądam na swój wiek. Dokładniej chodzi mi o wzrost, bo z 142 cm nie wyglądam na 16 lat. Ale wiadomo, że nie bd mieć 2 m gdy mam niskich rodziców ;c
4. Nie mam i nigdy nie miałam chłopaka...
5. Nigdy nie latałam samolotem.
6. Nie mam swojego pokoju.. Od urodzenia mieszkam w kawalerce z rodzicami i młodszym bratem. Często mnie to denerwuje, że nie mam swojego pokoju, no ale idzie się przyzwyczaić z czasem..
7. Kiedyś miałam rybki, Błyska i Błyskotkę, ale daawno temu zdechły :(
8. Jeszcze do nie dawna obgryzałam paznokcie, ale dzięki temu, że miałam sztuczne na bal i po balu mam teraz łaadne długie swoje paznokcie, których nie obgryzam ;3 Mam nadzieję, że tak samo będzie w roku szkolnym.
9. Nigdy nie byłam za granicą. Miałam możliwość, że w I kl LO teraz co idę, będziemy jeździć na takie jakby wymiany np. do Hiszpanii, czy Turcji, ale jednak ten projekt nie wypalił z powodu braku kasy dla naszej szkoły, wgl dla szkoły z Polski.. ech ;/
10. Jestem baaardzo wrażliwa, nawet przy jakiś głupich scenach w filmach czy nawet w życiu codziennym coś się dzieję, zawsze lecą mi łzy niezależnie czy jest to smutne zdarzenie czy wesołe.
11. Nie cierpię pożegnać. Zawsze przy nich ryczę. Pamiętam, że na pożegnaniu księdza Rafała w 5/6 kl podstawówki, teraz nawet nie wiem kiedy to było straaasznie ryczałam, byłam w takim stanie, że nawet ksiądz po mszy nie mógł mnie ogarnąć, ech.. Płakałam też na zakończeniu roku w przedszkolu, uwierzycie? ^^
12. Kiedyś śpiewałam w scholi w kościele, w chórze w podstawówce i nawet w School Stars (szkolny zespół) w 1 kl gim.
13. Miałam panicznego stresa, gdy mam powiedzieć wiersz w 2 bądź 3 kl. gimnazjum na polskim. Była to dla mnie straaszna męka, nawet mimo tego, że nauczyłam się wiersza miałam problem, żeby go powiedzieć tak jak w domu, bez pomyłek i wg. Ale podkreślam fakt, że na przedstawieniach/ apelach mówiłam normalnie, wiadomo mały stresik, że cała szkoła i wgl *normal* ale na polskim było straaasznie -.-
14. Słucham prawie każdy gatunek muzyki, każdy poza heavy metalem, który do mnie jakoś nie przemawia. Tak oprócz tego to wszystko. I przyznaje się bez bicia: słucham disco-polo czasami, ostatnio nawet dość często.
15. Zawsze, gdy wychodzę gdzieś z domu mówię "Nie mam się w co ubrać". I tak zdecydowaaanie będzie codziennie od 2-iego września.
16. Miałam kiedyś zielone końcówki zrobione pastelami, które zmyłam tak samo szybko jak je zrobiłam ^^
17. Miałam rude włosy w tamte wakacje zrobione szamponetką ^^ Ale nigdy farbom i nie chcę na razie, bo szkoda mi włosów. Chociaż chciałabym mieć jaśniejsze włosy, a szamponetka blond przyciemnia mi włosy :O ;x
18. Jeeestem romantyczką, dlatego uwielbiam komedie romantyczne i wszystkie książki o miłości <3
19.  Miałam kiedyś grzywkę na prosto, ale nigdy ona mi się nie układała równo, no dobra.. prawie nigdy, bo czasami sie układała :3 jak tutaj:

a tu się NIE układała; matko, jaka mina XD

20. Zawsze chciałam mieć siostrę. Kiedyś to nawet bliźniaczkę ;o Ale wiem, że byśmy się pozabijały jak by miała taki charakter jak ja ^^
21. W podstawówce zawsze robiłam straszne miny na zdjęciach klasowych, a w 1-3 to są zdjęcia nie do pokazania nikomu, są aż tak fatalne -.-
22. Nigdy nie miałam super extra zdjecia do legitymacji, które by mnie baardzo zadowalało. Na szczęście mało kto będzie oglądał moją legitymację nawet w LO :)
23. Jestem strasznym niejadkiem. Nie lubię baardzo wielu rzeczy, niektórych warzyw, np. pomidorów czy buraków, wędlin i mięs; jedyne co jem z mięs to pierś z kurczaka :) ..
24. Ale za to uwielbiam owoce <3
25. Jestem uzależniona od gadu-gadu :) Nawet jak z nimi nie piszę to muszę mieć włączony ten komunikator nawet na niewidocznym. Jestem praktycznie cały czas dostępna na gadu :) Ale w trakcie roku szkolnego to będzie musiało się zmienić :)
26. Łączy się to z poprzednim punktem, ale jestem uzależniona od telefonu, bo głównie tam mam włączone gg :)
27. Nie lubię zbyt często jeździć do babci od strony taty, ponieważ nie mam tam zasięgu wcale co wyprowadza mnie z strasznie z równowagi :< (kolejne połączenie z poprzednim faktem o mnie)
28. Po domu zawsze chodzę jak to określam: "idź stąd i nie wracaj", czyli jakieś stare (często podarte leginsy) bądź spodenki, luźna koszula i jakiś rozpierdziel często na głowie, czyli włosy splątane w byle jakiego koka :)
29. NIE LUBIĘ BIEGAĆ! Ale wiem, że by się przydało :c ...
30. Za to UWIELBIAM JEŹDZIĆ NA ROWERZE <3

31. Luuubię swoją długość włosów <3 nie lubię siebie w krótkich, czyt. do ramion włosów czy nawet krótszych.
32. Uwielbiam jogurty ^^
33. Mam sporo kuzynek i kuzynów :)
34. Ostatnio nie mam szczęścia w kartach, które zawsze miałam. To czyżbym miała szczęście w miłości?! :O
35. Mieszkam na osiedlu, na którym mieszka dużo nauczycieli bądź ich rodziny :O
36. Lubię nocować poza domem ;)
37. Lubię oglądać polskie seriale, głównie
 te z TVNu "Lekarze", "Przepis na życie", "Prawo Agaty" ale także te z TVP2: "Barwy szczęścia", "M jak miłość", czy "Na dobre i na złe". Tych dwóch pierwszych seriali to już przedpremierowe odcinki nowych sezonów oglądałam :D
38. Do szkoły nigdy nie chodziłam w koku :o Nawet mimo tego że wiele osób chciało mnie tak zobaczyć :) ale po domu chodzę w nim często. 
39. Mam proste włosy *.* i cieszy mnie to bardzo :D
40. Swojego nr telefonu nie zmieniałam od dawien dawna, odkąd miałam swój pierwszy telefon bez antenki ;) czyli od czasu jak byłam w 4 bądź 5 kl. podstawówki
41. Uwielbiam zimowe widoki za oknem *,* ale tylko to lubię w zimie, boo... 
42. Jestem strasznym zmarźluchem i nie znoszę temperatur na minusie ;/
43. Ach ten numer, siedziałam przy stoliku o tym numerze na testach z matmy i z przedmiotów przyrodniczych, które napisałam najlepiej ze wszystkich ^^ (tak to moja najmocniejsza strona ; 3)
44. Męką są dla mnie języki obce w szkole.. Nie lubię ani angielskiego ani niemieckiego.. Ale mam nadzieję, że z czasem może mi się to zmieni..
45. Prowadzę photobloga od stycznia 2011 roku. Do niedawna miałam jeszcze wszystkie zdjęcia, jednak usunęłam niedawno prawie wszystkie :) >LINK< Ale prowadzę także FBL Z OPISAMI >KLIK< ale to pewnie już wiecie :)
46. Praktycznie wcale się nie maluję, a jeżeli już to tylko korektor, tusz i błyszczyk :) czasami krem z lekkim podkładem i jeżeli jakaś okazja to cienie podchodzące pod kolor skóry, ale to baardzo rzadko :)
47. Nie umiem pływać, ale zawsze chciałam się nauczyć, ale jakoś mi to nie wychodzi :c
48. Uwielbiam zakupy <3 Jednak nigdy nie mogę pozwolić sobie na wieelkie szaleństwo z powodu zbyt małej ilości pieniędzy niż bym chciała :)
49. Uwielbiam przerabiać swoje i innych zdjęcia ;) Oczywiście, jeżeli mam jakąś wenę i pomysł :)
50. MAM NAJLEPSZYCH PRZYJACIÓŁ NA ŚWIECIE!! ♥



23 komentarze:

  1. O, no wreszcie ^^ I nigdy nie byłaś w szkole w koku? Hmm... nie wiem, mam sklerozę xD I jak chcesz, mogę Cię mianować moją siostrą :3 Która to już będzie? Trzecia? Czwarta? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu się doczekałaś Siostro 4 z kolei :D Serio nigdy nie byłam w koku, chyba że ktoś mi go zrobił w szkole, ale tego nie pamiętam xdd

      Usuń
  2. Zostałaś nominowana do L.B.A więcej na:

    http://opowiadaniazsercem.blogspot.com/p/blog-page_30.html

    ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie moge wejśc w ten link, bo blog usuniety :>

      Usuń
  3. też nie cierpię pożegnań...
    Ogólnie to mamy sporo wspólnych cech, ale nie będę ich wszystkich tu wymieniać, bo to nie ma sensu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba jest mało osób, które lubią pożegnania :)
      o proszę, no to fajnie że mamy tak duzo wspólnych cech ;)

      Usuń
  4. Jezuuuu! Przeczytałam nigdy nie leciałam samochodem i takie co? XD Hahaha

    fotografia-muzyka-nimi.blogspot.com
    jeśli ci się spodoba zaobserwuj, a na pewno się odwdzięczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahhaha, nigdy nie leciałam samochodem hahah, brawo :D Agentka z Ciebie :D
      wiesz, że wpadłąm na Twojego bloga bez czytania tego komentarza przed chwilą ? ;)

      Usuń
    2. Hahaha <3 właśnie zauważyłam :3 super. Ja także obserwuję ;)

      Usuń
  5. Ja też nigdy nie leciałam samolotem :)

    Obserwuję i liczę na to samo ;)
    onelife-onesize.blogspot.com

    ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedys na pewno polecimy ;)
      już obserwuję :)

      Usuń
  6. Piona! Nigdy też nie mam w co sie ubrać!
    ładne zdjęcia, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba każda dziewczyna tak ma hehe :D
      dziękuję ;)

      Usuń
  7. Super post!:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/08/wrecking-ball.html

    OdpowiedzUsuń
  8. ja również uwielbiam zakupy! w sumie to nie tylko to mamy wspólnego : uzależnienie od telefonu, też nie lubię zbyt dużo rzeczy etc..

    http://schizophrenicaly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli byś chciała popisać czy coś to możesz tu: kropka99@onet.eu :)

      Usuń
  9. Wow !!! Ale tego dużo ;p Na szczęście zdołałam wszystko przeczytac ;p W większości mam tak samo :)
    Obserwuję !

    PROSZĘ, KLIKNIJ W BANNER SHEINSIDE NA MOIM BLOGU.
    DLA CIEBIE TO CHWILA, A DLA MNIE WIELE ZNACZY.

    meery-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jeeja, że Ci się chciało :D
      ookej ; )

      Usuń
  10. Oj tam, Taylor Swift też nie zawsze się układa prosta grzywka ;D
    tutaj http://24.media.tumblr.com/56ed05a1265d18dcffc9c33e54a8566a/tumblr_mn3rgx5fF11s5mr7to1_250.png i tutaj http://31.media.tumblr.com/2d7ffa9cec36d92f6fed2a45c9df6aec/tumblr_mn3rg1bt291s5mr7to1_500.jpg akurat się układa, ale tu już nie http://31.media.tumblr.com/f054e59cfa2aaa3e3863258a7b4be375/tumblr_mn3riou69o1s5mr7to1_500.jpg :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia