Szybko płynie czas.. / LOSOWANIE

środa, 28 sierpnia 2013

Heejj wszystkim ;)
Jeejku, jak ten czas szybko leci, już środa, zaraz czwartek, weekend i poniedziałek :O Strasznie szybko to leci, a ten tydzień to już w ogóle.. Te 3 dni zleciały strasznie szybko.. może dlatego, że w pon i dzisiaj spałam do 11, tak pewnie dlatego, ale cóż, trzeba się wysypiać póki jeszcze można, prawda ? (To nic, że kładę sie spać przed 1, bo lubię sobie zarwać troszkę nocki na gaadu <3);> Jutro nawet nie wiem kiedy zleci, coś z Magdą rowery ogarniamy :) W piątek Szczecinek z rodzicami i bratem i zakuupy <3 Sobota być może koncert ESKI w Sz-ku, miejmy nadzieję, że wszystko wypali ;3 A w niedzielę, hmm.. jakie plany na urodziny.. Albo Ostrowąsy do babci, a później jakieś 'urodzinowe' spotkania z niektórymi, albo być może Worowo? Co i jak jeszcze będzie to nie wiem, pewnie pójdzie na spontana uhuhuhu, miluuusio *.* No i tak na to wychodzi, że zaraz poniedziałek i szkoła, a później jest cos w planach, ale nie piszę dalej, bo to co planowane w większości przypadków nie wypala, więc zobaczymy co to będzie ;)
Później spacer z Olą <3 a następnie może cos na blokach z Klaudia? Się okaże :)

a co do posta "TAG: 50 faktów o mnie" to pojawi się on na dniach, bo musze go jeszcze do końca dopracować, a nie mam na to czasu:)

Miłego wieczoru <3

10 komentarzy:

  1. ja nie chcę do szkoły ;(
    czekam na 50 faktów ! :D

    maakaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja w sumie trochę chce :)
      juz jest TAG dodany : )

      Usuń
  2. oj czas szyybko leci ;)
    ja tez tak mam ze spaniem ;*
    powodzenia w losowaniu ;*

    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na te 50 faktów;)na pewno zajrzę:)zapraszam;
    martina1203.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia