PONAD 3000 ♥ & ROZDANIE/KONKURS

niedziela, 25 sierpnia 2013

Hej hej ;3
DZIĘKUJĘ WAM ZA PONAD 3000 WYŚWIETLEŃ MOJEGO BLOGA, BAARDZO MNIE TO CIESZY <3

Wczorajszy wieczór z dziewczynami zawsze spoko ;3 Już czekamy na powrót Moniki do Polski w przyszłe wakacje i robimy powtórkę albo i powtórki :D <33 Były nawet jakieś zdjęcia, uhuhuhu, jak do mnie dojdą to dodam coś :)
Ale nie o tym dziś wieczór :) Dodaję tu BANER O ROZDANIU U NATALII >>BLOG<<

oraz konkurs u weeronika-blog


A ja zabieram się za post o nominacjach do LBA bo mam aż 2 za co baardzo dziękuję ;*

18 komentarzy:

  1. Haha, zdaje się, że jedną nominację masz od tej samej osoby co ja xD

    OdpowiedzUsuń
  2. POWODZENIA <3
    i gartuluje ;)

    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój blog został nominowany do Liebster Blog Award! Szczegóły na: http://tevicity.blogspot.com/p/liebstr-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do The Versatile Blogger :) http://orphanages-children.blogspot.com/p/the-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze jedna ; o Boże, Lidka zlituj się :D

      Usuń
  6. Hah, chyba nie wyrobisz z tymi nominacjami:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj masakra jakaś :P jak nie było to nie było, a jak była jedna to już 2, 3 i kolejna xd

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia