pogoda *.*

sobota, 17 sierpnia 2013

Hej Kochani ;*
Co tam u was słychać ? ;) U mnie wszystko w porządku, od wczoraj łaadna pogoda, ale ja nadal siedzę w domu.. Ale na szczęście dziś to się zmieni, bo za godzinkę bujam rowerkiem do Oli i lecimy razem z Kacprem na rowery :D tzn. ja i Kacper rower, a ona biega.. Bieganie nie jest dla mnie na dłuższą metę, a na pewno nie aż długą (jakos 6 km w jedną str :O) Tyle km biegać? Ja bym chyba padła w połowie drogi :) 

Nie mam weny dzisiaj no posta, na dodatek musze bratu dać zaraz lapka, i nie mam jak dodać jakieś wielce długiiego posta. Jutro z rana postaram się coś dodać, bo później chyba aż do wtorku nie będzie nic się pojawiało. Ale zobaczymy :) Jutro wszystko opiszę, albo wieczorem, zobaczymy o której wrócę dzis do domu ;)
Życzę miłego dnia :*
i zostawiam kontakty do siebie, możecie  zawsze napisać, gdyby wam się nudziło, czy chciałby ktoś poznać mnie bardziej ;)


e-mail: kropka99@onet.eu


10 komentarzy:

  1. oj ja też biegać nie bardzo lubię ;p ale przydałoby się .. ;P
    zapraszam U MNIE ROZDANIE ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj przydałoby się, ale jak się nie lubi to czasami nic nie pomoże :)

      Usuń
  2. Ja z biegania miałam +3 zawsze, bo nie mam siły :D

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas nawet nw co miałam z biegów, bo zawsze pani Ania wpisywała tylko czas a później jakieś oceny z tego wychodziły :)

      Usuń
  3. Ja lubie biegać, ale na krótkie dystansy ;D ;)

    malinkaxpp.blogspot.com - skom? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o proszę ;) którkie nie są aż takie złe, ale aż tyle (6km w jedna str) to za dużo, prawda ? : )

      Usuń
  4. Ja nie lubię za bardzo biegać ;x Piękne zdjęcie xd

    karo-karro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wolałabym iść na rower, bo biegać raczej nie dałabym rady ;3
    Pogratulować twojej koleżance ze jej sie chce ;D
    http://wekablogpf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. W wolnej chwili do cb napisze, na pewno !!!
    O jej, nienawidzę biegać :P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia