Nominacje do Liebster Award :)

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Baardzo, baardzo dziękuję za AŻ 4 nominację do LBA :O ;3

Co to jest LBA ? Dla tych, którzy nie wiedzą to "Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Teraz zabieram się za pytania, które dostałam. 
od kinga-kingaa2500:
1. Jakiej muzyki słuchasz na co dzień?
- Praktycznie to każdy gatunek, zależy co mi wpadnie w ucho :)

2. Twoja największa wada?
- Jak dla mnie wzrost ;c
3. Co byś zrobiła, gdybyś na ulicy znalazła małego kotka?
- Chciałabym go zabrać do domu, ale wiem, że nie mogłabym go przygarnąć :c ale na pewno nakarmiłabym go i próbowała znaleźć dla niego jakieś miejsce :)
4. Z jaką sławą chciałabyś spędzić jeden dzień?
- Nie wiem :)
5. Masz osobę, na której możesz polegać w każdej chwili o każdej porze, kim jest ta osoba?
- Tak, przyjaciele <3

6. Lubisz swoją obecną klasę?
- Sądząc po liście to klasa jest spoko ;3
7. Jaką wiarę wyznajesz?
- Katolicyzm
8. Masz zwierzątko, jeżeli tak to je opisz.
- nie mam.
9. Ulubiony film?
- "Szkoła uczuć", "Ps. Kocham Cię"
 

10. Co lubisz jeść na śniadanie?
- Płatki na mleku albo jogurt.
11. Miałaś/łeś kiedykolwiek fałszywą przyjaciółkę/przyjaciela? 
- niestety tak..

od ideasofalice:
1.Ulubiony film?
 "Szkoła uczuć", "Ps. Kocham Cię"
2.Zima vs Lato?
Laaaaato <3

3.Ulubiona książka?
Urzekła mnie "Randka w ciemno" ;3
4.Masz jakieś zwierze ? Jeśli tak to jakie?
Nie mam ;c
5.Kim chcesz zostać w przyszłość? 
Jeszcze nie wiem, ale od małego chodzi mi po głowie bycie nauczycielką matematyki, a od gim także chemii ;o
 


6.Kolekcjonujesz coś ?
Niee
7. Jeśli posiadałabyś/posiadałbyś super moc co by to było? Dlaczego?
Czytanie w myślach.. Dlaczego? Dlatego, że wiedziałabym o rzeczach, o których inni nie wiedzą :)
8.Jaka cecha Cię opisuje?
Nieśmiała
9.Ulubione państwo?
Hiszpania, Francja *.*
10. Kawa czy Herbata?
Herbata

11.W jakim celu piszesz bloga ? 
Można powiedzieć coś alla pamiętnik ;>

od projekt-raj ;3
1. Jakie masz hobby?
blogowanie :)
2. Masz rodzeństwo?
Tak, brata

3. Opiszesz siebie w trzech słowach?
Głupia, nieśmiała, niska :)
4. Masz jakieś przyzwyczajenie, którego w żaden sposób nie potrafisz się pozbyć?
Siedzenie na gaadu przed snem :3
5. Frugo czy Tymbark?
Tymbark :)

6. Psy czy koty?
Psy
7. Jakiej muzyki słuchasz?
Różnej :)
8. Jakie książki lubisz najbardziej?
W sumie to ostatnio czytam same romanse, ale lubię też jakieś przygodowe :)
9. O czym marzysz?
ohohoho, dużo tego by było :D
10. Jest jakaś rzecz, którą chcesz mieć najbardziej na świecie?
A no coś takiego pewnie bym znalazła :)
11. Z jakiego powodu założyłaś bloga?
W sumie to chciałam spróbować swoich sił na blogspocie, bo photoblog już mnie chyba nudzić zaczął. Ale chyba też chciałam się 'wyżalić' światu z powodu 4 polskich jednego dnia xd

i pytania z ostatniej nominacji, od tevicity
1. Masz rodzeństwo?
Tak, brata (nawet zdj wyżej jest :o)
2. Masz zwierzęta? Jeśli tak to jakie?

Nie mam
3. Dlaczego postanowiłaś założyć bloga?

W sumie to chciałam spróbować swoich sił na blogspocie, bo photoblog już mnie chyba nudzić zaczął. Ale chyba też chciałam się 'wyżalić' światu z powodu 4 polskich jednego dnia xd
4. Jakie blogi najchętniej czytasz?

Ojj jestt tego trochę :)
5. Twój ulubiony kolor?

nie mam :)6. Ulubiony przedmiot w szkole?
Matematyka, chemia *.*7. Jakiej słuchasz muzyki?
Różnej :)
8. Jakie czytasz książki?

Ostatnio romanse ;3


9. Twój ulubiony film?
Szkoła uczuć, Ps.Kocham Cię
10. Masz swojego idola?

Niee11. Jak ma na imię twój najlepszy/a przyjaciel/przyjaciółka?
Ola, Patrycja, Bartek

A oto pytania ode mnie:
1.Kosmetyk bez którego nie możesz żyć to ?
2. Czy Twoi bliscy wiedzą o blogu? 
3. Twój wymarzony zawód w przyszłości? 
4. Ulubiony napój na zimowe wieczory?
5. Od kiedy blogujesz ?
6. Ulubiona piosenka?
7. Imię/imiona najlepszej przyjaciółki/ przyjaciela?
8.  Jak spędzasz swój wolny czas?
9. Ulubiona komedia ?
10. Na czyim koncercie ostatnio byłaś ?
11.Dlaczego taka nazwa na blogu ? 
:)

A oto blogi, które nominuję:

22 komentarze:

  1. podobne bym dała odpowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne odpowiedzi :)

    http://cheeryl-cher.blogspot.com/ + obserwuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. a ile masz wzrostu? :c
    ale mnie to też był kompleks, 15 lat i 158 ale wmawiam sobie że to prawie 160 i żyje dalej :D

    ładny blog <3

    jako że twój blog jest fajny i naprawdę bym tu wpadała to wyskoczę z propozycją: moze obserwujemy? :D jeśli tak zaobresuj i napisz że już a ja zaraz się na 100% odwdzięcze :3
    http://uszatkaa.blogspot.com/

    +spełniłabyś też moje marzenie gdybyś kliknęła w mały baner z butami, na samej samej górze po lewej stronie
    będzie wspaniale i dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog, na pewno jeszcze tutaj wpadnę! (:
    monika-melody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za nominację, na razie pomysłów na posty mam aż w nadmiarze, dlatego może wykonam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki za nominację :3 . fajny post , gratuluję. ♥
    LITTLEPRETTYLOUIS.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za nominację :) Odpowiadałam na to już kiedyś, więc drugi raz tego nie będę robić, ale naprawdę bardzo Ci dziękuję :*

    weronika-bloq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! Zapraszam do siebie !:) Bardzo ładne zdjęcia.
    Jeżeli napiszesz mi komentarz pod ostatnim postem- zaobserwuję cię:)
    http://betique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy blog, fajnie czyta się twoje wpisy :)

    Zapraszam do obserwowania i skomentowania ostatniego posta na moim blogu

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne odpowiedzi :3 <3

    zapraszam- our-individual-world-of-fahion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny wygląd bloga, GDYBYŚ chciała nowy to zapraszam do mnie na konkurs w którym do wygrania jest desig: nadi-w.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe odpowiedzi gratuluję nominacji ;)

    dusiabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy blog, fajnie czyta się twoje wpisy :))

    Zapraszam do obserwowania i skomentowania ostatniego posta na moim blogu

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję nominacji!Zasłużonej z resztą :) Super odpowiedzi!
    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję nominacji. Świetny zestaw pytań dostałaś :>

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietny post i blog ! :)
    Komentarz za komentarz ??
    Obserw. za obserw. ??
    Zapraszam ;)
    http://trace-lifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia