nocka poza domem :3

niedziela, 11 sierpnia 2013

Hej wszystkim ;3
Jak mówi tytuł posta spędziłam noc poza domem ;) Niestety nie mam żadnych zdjęć, ale wszystko zostaje w głowie ;) Bardzo przyjemny wczorajszy wieczór i wczorajszo-dzisiejsza noc :3 Siedzenie do 4 nad ranem, gadanie, śmianie się i nabijanie się m.in. z wróżbity Macieja - hahaha, lubię to :D Gorzej, że musiałyśmy wstać 9:30.. żeby wyrobić sie na 11 do kościoła, ale nie miałyśmy sił podnieście się z łóżka wcześniej niż o 10 ;) Ale wyrobiłyśmy się i było pięknie :) Ba, nawet zdążyłyśmy zjeść śniadanie przy Scoobim Doo :D 
Chce mi się spać, aww.. a zaraz do babci? nie chce mi się za bardzo, ale rodzinka się zjechała to trzeba :)


MIŁEGO DNIA :*

A teraz zostawiam was ze zdjęciami, baardzo starymi zdj. z dawnej nocki poza domem :) Jakoś 1,5 roku temu O.O

Gdybym miała włosy ogarnięte na tym zdj, to pewnie było by albo na fejsie albo na photoblogu..




ASK | FBL | FEJS | OPISY |

idę poczytać, a później Ostrowąsy..

29 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. a dziękuję, a takie stare, że masakra ;)

      Usuń
    2. oj tam, ważne, ze fajne :D
      gdzie robilaś sklejkę? W jakim programie?

      Usuń
    3. pewnie ;) w photoscapie ;)

      Usuń
  2. Jak ja Ci zazdroszczę takich nocek ;)

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tobie również miłego dnia! Uwielbiam spać poza domem ;) Można się wtedy przynajmniej usamodzielnić :**


    Zapraszam do komentowania i obserwowania! ------> Seszel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak ;) ja również ;)
      zaraz wpadnę ;)

      Usuń
  4. ciekawy blog !
    Miło by było gdyby pojawił się nowy komentarz ----- > http://juliablog113.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :)
      zaraz zajrzę do Cb na bloga ;)

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne pomysły na zdjęcia ;)

    http://alicja-aliszja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie :)
    Zapraszma do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny post ;d

    http://oneewayyorranotherr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne te kolaże :) Widzę udana nocka! :D

    Jaa również dodaje do obserwowanych! :)


    s-my-world-my-live-s.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję ; ) taak, udana na maxa, tylko się nie wyspałyśmy :D

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia