nie chcę tęsknić

czwartek, 1 sierpnia 2013

Dobry wieczór? No powiedzmy, że można tak zacząć o godzinie 1;15..
Wczoraj rano było strasznie.. Na szczęście ktoś cudowny wymyślił tabletki przeciwbólowe, bo inaczej nie wytrzymałabym długo.. Na dodatek pogoda była wczoraj nieciekawa.. deszcz, deszcz, deszcz, wrr ;/ Ale na szczęście to się zmieniło po 16 i wykorzystałyśmy ten fakt z Klaudią na zdjęcia :) Oto dwa małe efekty:
to zdj mam na photoblogu :)
a to na fejsie :)

Nie mam jeszcze zdjęć poprzerabianych, później się tym zajmę i się pochwalę efektami :)
Właśnie przed chwilą skończyłam pisać na gadu z pewną osobą ;) i mimo tego, że zaczynałam pisanie w troszkę kiepskim humorze, wszystko wzięło i obróciło się o 180 stopni na pozytyw oczywiście :) Chociaż nie wiem, jak mam interpretować niektóre rzeczy to.. jest pozytywnie. Niestety jedne moje przepuszczenia niestety się sprawdziły, no ale cóż.. Mogłam się tego spodziewać, bo niby o jaki inny obóz mogło chodzić dziewczynom.. :)
Że tak powiem, został miesiąc wakacji.. I równiutki miesiąc do moich urodzin :)

A teraz idę spać, DOBRANOC <3

NIE CHCĘ TĘSKNIĆ :<
Koochani noo ;c

7 komentarzy:

  1. ładnie ;)
    zapraszam do mnie, pomóż dzieciom z domu dziecka

    OdpowiedzUsuń
  2. To drugie jest rewelacyjne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. super blog , ciekawe notki , aż miło wejśc na taki blog.
    zapraszam również do mnie : ollo-olla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia