Dobry wieczór :*

środa, 14 sierpnia 2013

Przepraszam, że dawno nic nie pisałam, ale jakoś nie miałam weny ani pomysłów o czym tu pisać, bo w moim życiu przez kilka ostatnich dni nie działo się nic ciekawego ;) Od niedzielnego powrotu od babci, praktycznie cały czas siedzę w domu, czasami Karlińskiej uda się mnie wieczorem wyciągnąć na osiedle, ale i tak szybko się zmywamy, bo zimno jest tak na dworze, że nie da się długo wysiedzieć :c Gdzie są te czasy, że wracało się ok. 23 do domu w krótkich spodenkach i w cieniutkiej bluzeczce na krótki rękaw? No gdzie?! :cc Przez taką pogodę nic mi się nie chce, jest mi całymi dniami zimno.. tak, na dodatek tego wszystkiego przeziębiłam się.. ale na szczęście już jest troszkę lepiej :) Ale mimo tego, że większość dnia spędzam pod kocem bądź kołdrą z gorącą herbatą jest mi tak czy siak zimno.. Wyczuwam jesień. Baa.. Czuję się jakby za kilka dni miała rozpocząć się zima.. Miał zacząć padać śnieg i jakby na dworze było biaało.. Wrr.. Łapcie słit kamerkową focie z motywem 'zimowym', nawet kubek gorącej herbaty mam w tym motywie, ech.. 

Ach, czekam z niecierpliwością na niedzielną nocke u Oli, ach ♥ 
A jeżeli wszystko pięknie wypali, jeszcze na poniedziałkowy wyjazd z wyżej wspominaną panią <3
Wiem, że to przeczytasz kiedyś tam, i wiedz, że wariuję nie widząc te kilka dni ;c

mały mix jakis tam zdjęć :)


 haii barciszku xd









DOBRANOC ! :*

weź już wejdź na to gaadu ;c


26 komentarzy:

  1. ciekawy blog ;)
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo ; ) zaraz wpadnę ;)

      Usuń
  2. Boskie zdjęcia *.*

    Obserwujemy ? Jeśli tak to zacznij ;)
    http://insignificantbaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia, sporo ci się ich nazbierało :>.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję ;) w sumie to większość jest z popołudnia u babci i tak jakoś robiłam zdj :)

      Usuń
  4. ciekawie piszesz :)
    świetny blog, zostaję z tobą na dłużej oraz zapraszam do mnie luuvmy.blogspot.com obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo, dziękuję ; ))
      ja z Tobą też zostaję na dłuzej ; )

      Usuń
  5. Ja powoli czuję jesień, ale w moim mieście podobno są niesamowite upały! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie dzisiaj ciepełko na szczęście ;3

      Usuń
  6. No to życzę zdrówka! A u mnie chłodniej, ale nadal ciepło :)
    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie dziś było dość zimnoooo !
    Ciekawie piszesz+ masz świetny dressing !
    Zapraszam do mnie + liczę na miły kom:
    http://vicki-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ajj, dziwna ta pogoda na wakacje ;/
      dziękuję baardzo ;))
      wpadne na pewno :)

      Usuń
  8. Świetne zdjęcia :)
    Zdrowiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia ;)
    Fajny blog^^

    Obserwujemy? Ja już! ;)
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog, jesteś bardzo fajną i pozytywną osobą :)
    Bede zaglądać, mam nadzieję że zajrzysz do mnie .
    Pozdrawiam
    http://green-eyedloveliness.blogspot.com/
    Ps.obserwuje i liczę na to samo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog.
    Obserwujemy?
    Ja już.\
    gabi-gaabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mi non stop zimno. Pogoda się zrypała, a miało być tak cieplutko.. Fajne zdjęcia :)
    http://gostomczykilona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wczoraj i dziś była piekna pogoda <3
      dziękuję ; )

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia