Cudeńko na dziś ♥

niedziela, 4 sierpnia 2013

Hej Hi Hello :)
U mnie wszystko w porządku, no oprócz tego, że nie mogę spać po nocach, no ale cóż.. Zdarza się.. Dziś zasnęłam po 2.. budząc się po 5.. Ach jakże miło.. ale przez 7 udało mi się zasnąć jeszcze na 3 godzinki.. :)
Od dziś jaram się cholernie nową piosenką zespołu Sumptuastic - To dla Ciebie <3
Od razu wpadła mi w ucho, ajj <3 i słucham jej cały dzień <3

WŁAŚNIE LECI "PRACOWNIK MIESIĄCA" NA TV PULS :) Zapraszam do oglądania, na pewno się pośmiejecie :D

Zostawiam was ze zdjęciami, które wczoraj zrobiłam na ogródku :)
Niestety jakoś kalkulatora :<





MIŁEGO NIEDZIELNEGO POPOŁUDNIA <3

10 komentarzy:

  1. zdjęcia śliczne, może jakość nie powala ale mi osobiście zupełnie to nie przeszkadza♥

    http://jullandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzękuuję, a co do jakości to wiem, ale niestety mój telofon takie 'coś' robi ;c

      Usuń
  2. Ładne zdjęcia, szkoda tylko, że nieostre. :/

    Obserwujemy? Jeśli tak to zrób to pierwsza i poinformuj mnie o tym w komentarzu.
    lilianka-blog.blogspot.com
    Follow my blog with Bloglovin







    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, niestety tak jak napisałam 'jakoś kalkulatora', bo mój tel takie zdj robi ;c

      Usuń
  3. fajne fotki ;d
    zapraszam do siebie, nowa recenzja ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia :)

    może obserwujemy:)?

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze zdjęcie bardzo ciekawe. Zaraz włączę tą piosenkę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) i jak wrażenia? ;)

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia