All in one post ;)

sobota, 31 sierpnia 2013

Hej Kochani ;*
Po trzech jakby tagach (LBA, rozdania i ostatni TAG: 50 faktów o mnie) dodaję w końcu normalnego posta o codzienności ;) Tak więc miałam jechać dzisiaj na koncert ESKI w Szczecinku, na którym wystąpią: Ewelina Lisowska, Agnieszka Chilińska i zespół LOKA, jednak nie mam transportu w tym roku :< w tamtym byłam i bawiłam się świetnie przy Łzach, Wet Fingersach i Feelu ! ;)  Ale w tym roku to nie wypaliło, cóż zdarza się, mam nadzieję, że będę sie wieczorem dobrze czuła i będę mogła gdzieś wyjść z Olą <3
Juz po 16 a ja dzisiaj nic praktycznie nie zrobiłam, ojj niedobrze.. Strasznie rozleniwiłam się przez te 2 miesiące wolnego :c Ale nie, koniec tego dobrego. "Dominiko idź zrób w końcu porządek w szafce z ubraniami!!" Tak, dokładnie tak sobie to powtarzam dzis cały czas i jakos mi to nie wychodzi, mhm..Ale nie, no.. Muszę, muszę mieć porządek w szafce i miejsce na 2 bluzki, które sobie wczoraj na zakupach kupiłam ;3 Miałam szczęście, bo obie bluzki wychaczyłam na przecenach ;) Oto one :
Pierwsza z nich: z House, kosztowała 39,99, ale że od wczoraj jest promocja wszystko -30% więc zapłaciłam kilka złoty mniej za nią :) Jak na mnie ta bluzka jest troszkę dłuższa, mimo tego że to rozmiar XS, no ale przy moim wzroście cóż się dziwić, praktycznie wszystko jest za długie ;c No ale do legginsów będzie idealnie pasować (mam nadzieję) ;3
Drugą bluzkę kupiłam w butiku :) Z takim samym napisem jak na zdjęciu, tylko że czarną :) Kupiłam ją za połowę ceny, za 14,90 :3 Spodobała mi sie, bo idealnie na mnie leży, a na dodatek czarny wyszczupla, co się przyda :)

Kupiłam też sobie łańcuszek w House za 14 zł, z przeceny <3 Jak go zobaczyłam to powiedziałam do mamy "Muszę go mieć!!" :D

Mam nadzieję, że niedługo pokaże wam się w tych bluzkach i naszyjniku oczywiście ;3 i wtedy będziecie mogli zobaczyć 'na żywo' te bluzki :)

Będąc w Szczecinku nie mogłam opuścić okazji wydania trochę kasy w Rossmanie :)
Oto efekty:

lakiery do paznokci obowiązkowo <3
bezbarwny i pomarańczowy pastelowy :)

Zmywacz, który uwielbiam, bo bardzo szybko usuwa lakier <3

krem BB też musi być

Dezodorant też potrzebny ^^
_____

Uhuhuh, news z ostatniej chwili ! 
Jutro mam urodzinowych gości, przyjeżdża wujek Czesiek z Melą i pewnie z małą Klauudusią <3
Więc plany na niedzielę się zmieniły o 180stopni z tymi co miałam jeszcze kilka dni temu, bo miało być Worowo, ale że tata bd jutro cały dzień w pacy to miałam siedzieć w domu. tak będę siedzieć, ale z gośćmi :) Więc baardzo milutko <3

Miłego dnia <3
a ja lece z mamą do biedronki a później ogarniać wszystko na jutro ;3

18 komentarzy:

  1. ja bardzo bym chciała mieć ten krem BB, jest podobny świetny<3
    Świetny blog, fajny post
    Obserwuję i zapraszam do mnie:

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no nie mogę narzekać na niego ;)
      dziekuję bardzo ;;)

      Usuń
  2. Fajny blog. Nie wiedzialam że tak dobrze Ci ro kiedykolwiek pójdzie ; o

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że nie masz transportu ;/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no szkoda, ale i tak się wtedy strasznie źle czulam to lipa :c

      Usuń
  4. Dezodorant jest fajny ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza bluzka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne lakiery i łańcuszek<3 też chcę<3

    obserwuję
    http://okno-buntowniczki.blogspot.com/

    PS. usuń weryfikację obrazkową w komentarzach;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję ;)
      do House zapraszam :)

      już usunęłam ;)

      Usuń
  7. Świetne zakupy! :D
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny łańcuszek *.*
    Obserwuję i zapraszam ;))
    anamarafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. żal.pl kurde dezodorantem w necie sie chwalisz?! powodzenia XD

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia