Słooońce ♥

środa, 24 lipca 2013


Heej Kochani :*
Na początku witam was pięknym poniedziałkowym słońcem z nad jeziorka <3 Uwielbiam taką pogodę, która trwa caały czas od tamtego czasu, ajj <3 Dawno tu nie pisałam, ale nie miałam czasu, bo w poniedziałek byłam z tatą i bratem nad jeziorem. Leżing, smażing & plażing ♥  Taak, opaliłam się pięknie na brązowo, jak nigdy, bo zawsze na buraczka takiego :) Po jeziorku poszłyśmy z Olą na porzeczki, na których byłyśmy prawie 2 godzinki, przy zachodzie słońca i pięknym księżycu *niestety mój telefon robi 'cudowne' zdjęcia, na których nie widać nic ;c*  Więc nic wam nie pokaże, chyba, że Olcia prześle mi zdjęcia ;3
A wczoraj? Wczoraj to roowery z Magdą :3 Przejechałyśmy z jakieś, ymm.. z 30 km jakos, ale wybrałyśmy się w taką 'podróż', że haha XD A wieczór znów spędziłam z Olą na porzeczkach, ach <3 Niestety są minusy wczorajszego dnia, ajj ;c Zrobiłam sobie coś z biodrem, tzn. nie wiem co, ale chyba coś mi przeskoczyło i boli mnie, ajj.. A na dodatek strasznie wszystko mnie pogryzło.. ;x
Dziś spędzam w domu, tzn. wcześniej byłam z mamą na mieście.. Więcej nigdzie nie wychodzę, bo nie mam sił, źle się czuje, tzn. boli mnie to biodro i jakaś alergia, bo dobija mnie katar + łzawią mi cały czas oczy, wrr.. dobija mnie to, bo pogoda jest cudowna ! *.* A Olcia pewnie będzie smutna, ale przepraszam Kochana :c

słooneczko ♥ / w miarę ogarnięta ja / słit focia w mokrych włosach / 'kochany' braciszek xdd
a tu mini mix z wczorajszego wieczoru z Olcią <3
zachód słońca + zabawy światłem, a raczej Księżycem :D

A teraz życzę miłeego dnia :*

i... dziękuuję za ponad 2000 wyświetleń na blogu <3
wytrzymasz do piątku, wierzę w to :*

6 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia <3 :D i oczywiście gratuluje 2000 wyświetleń :) pozdrawiam i zapraszam do mnie♥

    http://jullandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję, dziękuję ;* byłyby na 1000% lepsze gdyby były robione lepszym sprzętem niż mój telefon z fatalnym aparatem ;c

      Usuń
  2. Super post !
    Obserwuje i liczę na to samo :)
    Wpadnij klauudia-klauudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post.
    Zapraszam do siebie .

    malinkaxpp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo ;)
      pewnie, że wpadne :)

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia