Podsumowanie tygodnia ;)

piątek, 5 lipca 2013

Heej wszystkim :*
Moje notki ostatnio tu są, yy.. jakby to powiedzieć nie za często. Tak, są wakacje i z nich korzystam :) Tak jakoś mało bywam w domu :) Od poniedziałku praktycznie nie mam czasu na nic, oo. No dobra, mam czas na wysypianie się do 10 bądź 11, ale później ruszam na dwór i potrawie wrócić mega padnięta. Więc nic nie piszę tutaj za bardzo.
 Zaczynając od poniedziałku, gdy byłam na rowerach z Magdą. Gdzie jak na pierwszy raz z taką dłużą trasą zrobiłam ok. 40 km :). Wtorek troszkę w domu, bo nie szłam na rowery, ale jednak wybyłam niby na chwilkę po jedno zdj. do p. Agnieszki, ale wyszło troszkę dłużej, ale cóż, dobrze czasem tak porozmawiać :) A z racji tego, że we wtorek byłam trochę w domu dodałam notkę z długo obiecywanymi zdjęciami z balu :) Gdzie przygotowanie tej notki zajęło mi sporo czasu. Środa - rowery. Troszkę mniej kilometrów, ale inną trasą, bo zajechałyśmy do Klaudyny, która razem z nami wbiła nad jeziorko :) Wracając do domu zajechałyśmy z Magdą na gimnazjum, żeby zobaczyć listy do pierwszych klas, żeby zobaczyć w jakiej kl jest mój brat i jest w takiej w miarę ogarniętej kl, w Ib. Wczoraj? Najpierw byłam u Oli mojej kochanej <3 zrobiłam jej małą pobudkę, bo miałyśmy jechać na jagody, ale wielka wredna małpa zaspała :D <3 a wieczorem byłam na zdj z Dominiką. Tak,dodam zdj na koniec notki. Od razu uprzedzam, że nie wyglądam praktycznie na każdym zdj :)
A dzisiaj byłam z Pauliną w szkole sprawdzić listę wstępną mojej licealnej klasy. Jak na razie na liście było 28 osób, ale będzie mniej, bo wiem, że kilka osób wykruszą się same, bo wybrały inną szkołe,co mnie cieszy,bo wolę mniejszą klasę :) Z tego co p.Ewa mówiła, co nas spotkała przy listach, mówiła, że na razie jest 13 oryginalnych świadectw i oryginalnych dokumentów, czyli na razie pewne są 13 osoby, w tym większość z mojej dawnej klasy - 3d :)  Klasa okej, 4 osoby z poza naszego gimnazjum. Więc kilka nowych osób do poznania :) A jutro zdjęcia z Zuzą :DD A teraz kończę notkę, bo z Olcią i Kapim zaraz na spacer ;) A później do Oli pewnie na troszkę, bo dzisiaj w nocy wyjeżdża do Wa-wy :(

Miłego wieczoru :*


To zdj. podoba się Olii <3





Polubiłam siebie w wysokiej kitce  :)



4 komentarze:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia