Pakowanko ;)

wtorek, 9 lipca 2013

                                  Hej Kochani :*
A więc tak jak w tytule post będzie o moim pakowaniu do Złocieńca. Spakowana jeszcze nie jestem, ale mam uszykowane ubrania już. Trzymajcie zdjęcia :) 




A więc na tych strasznej jakości zdjęciach :c są moje niebieskie spodnie. T-shirt z nadrukiem 'I love fashon' pod nim mam jedną z moich ulubionych bluzek: czerwoną z myszką miki i jeszcze 2 bluzki z krótkim rękawem. Biorę też ze sobą moją piżamę w zebrę, bejsbolówkę, 2 spódniczki, gdzie ja nie noszę spódniczek :O Dżinsową, i taką czarną na co dzień :) Bokserkę czarną, wezmę jeszcze białą i żółtą, które sie suszą jeszcze :) Na zdj jest też taka bluzka jakby na plażę, założe ją jak bd jechać nad jeziorko czy coś  i moją sukienkę pomarańczową w czarne serduszka, bardziej ją widać na tym zdj ->


Tak, właśnie o tą bluzkę, mi chodziło wyżej, o tą którą mam na tym zdj ;3
A wgl to pakuję się w plecak, będzie mi wygodniej :) Nie wiem tylko czy tata mnie zawiezie do babci rano, czy będę musiała jechać autobusem pod wieczór.. Zobaczymy jutro :)
  
___________________________________________________________________________

Co do szkoły. To w mojej klasie będzie niecałe 20 osób co mnie baardzo cieszy, bo będzie mało osób i będzie lepsze przygotowanie do matur :) Mniej więcej połowa mojej kl to będzie dawna 3D, ale te osoby w porządku co jest ok :)

* * * * *

Lecę się spakować już 'na amen' jak to się mówi. Jak będę u babci to może uda mi się coś dodać tutaj a jak nie to dodam zaraz po powrocie, czyli yy.. w przyszłym tygodniu na pewno :)

MIŁEGO WIECZORU, DOBRANOC :*

2 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi sie twoja sukienka. Próbuje sie zaopatrzyć w podobną ;---)

    malinkaxpp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta sukienka jest cudowna :)) A na ile jedziesz ?
    Zapraszam : http://letyourdremscometrue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia