nowy wygląd ;3 + ♥

poniedziałek, 22 lipca 2013

Hej wam ;) 
Tak jak mówi tytuł posta, zaszły zmiany w wyglądzie tego bloga ;) Strasznie podoba mi się nowy wygląd, który przygotowała mi Natalia (http://darmoszki.blogspot.com/), dziękuję bardzo Kochana <3 Najbardziej jaaram się nagłówkiem, o taak :3 

Co do wczorajszego wieczoru (bo już po północy), to jestem jak najbardziej za większą liczbą tak miło spędzonych wieczór z panną Alexandrą, a najlepiej za spędzaniem tak przyjemnie całych dni i nocy ♥
Tak Kochana, wiem, że to przeczytasz kiedyś tam, i tak napiszę, że STRASZNIE MOCNO KOCHAM SWOJĄ NAJLEPSZĄ PRZYJACIÓŁKĘ ♥ 
Brakowało mi tego straasznie mocno ;c
I straaaaasznie za Tobą tęskniłam przez te 2 tygodnie, ale to nieistotne :*

Nie bij, pliis :c



Prawdziwa przyjaźń nie kończy się nigdy. Nic nie jest w stanie jej zachwiać - żadne kłótnie, wątpliwości czy inne problemy. Nawet odległość nie może być przyczyną do jej zerwania. Kilometry nie są dobrą wymówką do zakończenia znajomości. Bo gdy zależy ci na kimś, starasz się, niezależnie od tego, co was dzieli. Najważniejsze jest to, co was łączy.

a teraz idę pisać z Miśkami na gadu <3

Dobranoc :*

10 komentarzy:

  1. Cieszę się, że Ci się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny ten nowy wygląd! <3 ;D a co do przyjaźni na odległość, zgadzam się w 100%! Sama od dziesięciu lat utrzymuje taki kontakt z moją najlepszą przyjaciółką więc jestem żywym dowodem, że coś takiego działa i się sprawdza, chociaż potrzeba naprawdę dużo wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko dzięki Natalii <3
      Tak, w mimo, że moja przyjaźń z Olą na odległosć jest tylko podczas wakacji/ferii gdy ona rusza do siostry do Warszawy, to wieem, że przyjaźń taka jest możliwa :)

      Usuń
  3. też mi sie podoba ;3 a no jest możliwa, jest ja ze swoją od kilkunastu lat przyjaźnimy sie na odległośc ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam powiedzieć, że bardzo lubię twojego bloga i postanowiłam dodać go do rubryczki 'tu zaglądam :3' u mnie na stronie :)

    http://jullandia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jej, jak mi miło *.* dziękuję bardzo <3 ja Twojego bloga też od jakiegoś czasu obserwuję ;3

      Usuń
  5. Ślicznego masz bloga, bardzo mi sie podoba ;))

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia