Jaram się jutrem ♥

piątek, 26 lipca 2013

Hej wszystkim ! 
Co u mnie ? Hm.. Siedzę sobie w domu, bo nie chciało mi się jechać z tatą i bratem nad jezioro, jest cudowna pogoda *.* a ja nie mam sił na nic, nawet na ogarnięcie się żeby gdzieś wyjść, wrr :c 
Nie mam też sił na wymyślanie posta, więc napiszę wam coś o 'jutrze' z tytułu posta :) A więc jutro są u nas dni Barwic. Będziemy się 'bawić' przy disco polo z całą ekipą, a mianowicie przy Weekendzie i Talismanie :D
Tak inni się będą bawić a ja mam w planach co innego, przynajmniej na początku imprezy, gdzie i tak będzie mało osób tańczyć, bo widno jeszcze wtedy będzie ;) Ja dopiero zacznę się bawić z Olą <3 Kasią <3 (która ma dzis urodzinki) i innymi, jak się trochę ściemni :)  oczywiście
I jak pewien pan, będzie wracał do domu już ;c ;* 
Mam nadzieję, że mama pozwoli mi zostać do końca, bo na samym końcu zawsze jest najlepiej ;3 No i że cała ekipa będzie mogła być jak najdłużej :)
* * *
 Na koniec tej notki dodam wam zdjęcia Patrycji, którymi bawiłam się troszkę :) Mam nadzieję, że wam się spodoba jak poprzerabiałam te zdjęcia ;) Może jak się komuś spodoba jak przerobiłam zdjęcia niżej i będzie chciał żebym pobawiła sie jego zdjęciami może śmiało pisać w komentarzu :)








Miłeego słonecznego dnia ! <3

11 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, szczególnie to 4 *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo ;) taak, 4 najbardziej mi sie podoba, bo przerabiałam je przy lepszym samopoczuciu :) ♥

      Usuń
  2. Super blog ! : )
    Bardzo ciekawie piszesz.
    Jeżeli masz chwilkę to zapraszam :
    http://juliette-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję bardzo ;) wpadanę, wpadnę ;)

      Usuń
  3. dobre obróbki , ale ja zrobiłabym to jeszcze trochę inaczej :))
    Fajny pościk ! ;)) <3
    zapraszam do siebie
    photoboook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. patrząc teraz na niektóre zdj. myśle "boże, jaka fatalna obróbka ;x' przerabiałam je, gdy moje samopoczucie nie było najlepsze, wiec to moze dlatego :)
      Z pewnością wpadne :)

      Usuń
  4. śliczne zdj :)
    zapraszam do siebie ;)
    obserwujemy ?
    (zaczynam dopiero ;p)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wpadne :) obserwacja za obserwacje ? ;>

      Usuń
    2. dzięki, ja już też obs . ;)

      Usuń
  5. Świetne klimatyczne zdjecia :D
    Świetnie wyglądasz w takim zestawie :) I ładnei przerobiłaś fotki :D
    Pozdrawiam i zapraszam na na mojego bloga oraz do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie ja tylko moja przyjaciółka Patrycja ;) dziękuję, dziękuję ;) wpadam i dodaje do obserwowanych :)

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia