Fotograficznie w końcu

piątek, 19 lipca 2013

Heej, Heej :D
Od powrotu ze Złocieńca siedzę cały czas w domu i regeneruję siły. Nie mam na nic sił.. Długo też nie śpię, no może dzisiaj trochę dłużej pospałam, bo do 11 prawie.. Ale nie miałam sił na nic. Wzięłam laptopa i zaczęłam grać w 'The Sims 3' z bratem trochę. Później przyszła Natasza (6 letnia wnuczka sąsiadki), która zajęła mi całe południe. A później nadal grałam trochę w simsy w powiększonej już rodzinie o niemowlaka ;) Ale ile można grać, trzeba porobić coś innego. Ale tylko co?! Ogarnęłam konkurs na fbl (głosujcie na 5) i swojego photobloga, na którym wczoraj i przedwczoraj zrobiłam radykalne zmiany, a mianowicie usunęłam prawie wszystkie wpisy. Z 570 zostało mi ich tylko 19 ;)
Post miał był z inspiracjami, ale że muszę oddać komputer bratu to dodam na koniec tego postu zdjęcia z sesji z Zuzą, które dawno miały już się pojawić na blogu.





























DOBRANOOC <3

9 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia .!
    ZApraszam : loveinmyworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sesja bardzo fajna, taka naturalna i hm... świeża? :D

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. a dziękuję, dziękuję ;) jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. weź nie przesadzaj, nooo :)

      Usuń
    2. teraz dopiero widze jakie są grube O.o

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia