After party :D

niedziela, 28 lipca 2013

Heej, heej Kochani :*
Tak jak wskazuje tytuł posta (którego zaczęłam pisać wcześniej, nie udało mi się go wtedy dokończyć..) i tak jak wcześniej wspominałam na blogu, wczoraj była u nas impreza z okazji dni miasta. Ludzi było fuul i jeszcze więcej.. Wszystko pewnie dlatego, że grał weekend, taak pewnie dlatego.. Co do zabawy, to dzięki ludziom z którymi byłam poczułam, że są wakacje i trzeba się bawić. Czułam się genialnie tańcząc na parkiecie już po fajerwerkach, przy Talismanie. W końcu mogłam się pobawić, i oderwać umysł od wszystkiego złego co przydarzyło mi się wczoraj, przed festynem ale także wcześniej. Zapomniałam o moim rozwalonym kolanie, które dawało mi się wczoraj, a w sumie to dzisiaj, bo jakoś od 1 strasznie bolało na festynie . a wygląda dziś fatalnie i strasznie boli.. tak, że nie mogę normalnie chodzić, ale to nic 'do wesela się zagoi' - taak ;/ Ale dobra, wróćmy do wczorajszego dnia.. Na 'początek' imprezy miałam inne plany związane z jedną osobą, ale niestety siła wyższa na to nie pozwoliła :c No, ale cóż.. miałam więcej czasu na ogarnięcie się, wbicie do Oli i w końcu na pójście do parku i do spotkania się z Kasią i Darią <3 To właśnie z tymi laskami spędziłam cały czas spędzony w parku, oczywiście ekipa pod koniec powiększała sie i zmniejszała a później jeszcze raz powiększała i tak na przemian :) Na początek Talisman, niestety zdjęć nie mam iż.. bawiłyśmy się z laseczkami zmiażdżone między ludźmi, aww.. Ale dodam zdj. zespołu z mojego GimBalu, na którym też grali :)



Później weekend, udało nam się z laskami dostać pod samiutkie barierki, ale było tak strasznie ciasno tam, że masakra jakaś, aww ;c Najgorzej było, gdy jeden z tancerzy zaczął rozdawać zdjęcia.. Tak, mam zdjęcie weekendu, a raczej jego połowę tak się ludzie dopadli, wrr.. No ale cóż, koncert w końcu i atrakcja dla ludzi :) Później fajerwerki, mini sesja z dziewczynami i Kacprem, który doszedł do nas & baloowanie prawie, że do godziny 2 ♥

Zostawiam wam zdjęcia Weekendu z wczorajszej imprezy
 niestety jakość mojego telefonu rozwala system ;c









i gif fajerwerków, z daleka i autorstwa mojego tel ;/

Jak ogarnę filmiki z mojego tel, i coś będzie sie nadawało to dodam tu coś :) a no i oczywiście dodam zdjęcia z mini sesji w świecących uszach  jak Olcia wróci z Koszalina :3

Miłeeeeego dnia ! <3

3 komentarze:

  1. Zazdroszcze koncertu <3 :) do nas na dni miasta nigdy nie przyjeżdża nikt fajny... -,-

    http://jullandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne fotki ! ;)
    zapraszam do siebie
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia